کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل :

مسئولان نبايدجوري عمل کنندکه بهانه دست دشمنان وبدخواهان مابدهند / احداث سد بهشت آباد مثل استخوان لاي زخم مردم اردل راسردرگرم کرد

15 دی 1396 ساعت 14:59

امام جمعه شهر اردل با بيان اينکه پيروي از رهبري و همراهي با مردم رمز موفقيت مسئولان است گفت: مسئولان و دستگاهاي مختلف درمجلس دولت و قضایی نبايدجوري عمل کنند که بهانه دست دشمنان وبدخواهان مابدهند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي با اشاره به تفسير آيه ۱۶ سوره تغابن(فاتقوا الله مااستطعتم و اسمعوا و اطيعوا و انفقوا خيرا لانفسکم و من يوق شح نفسه فاولئک هم المفلحون ) تفسير اين آبه يعني به مقدار استطاعت و توانايي خود، از خدا پروا کنيد و جانب او را مراعات نماييد و از او بترسيد و از تقواي او کوتاهي نکنيد و دعوت الهي را اجابت کرده و قلبابپذيريد و در مقام عمل نيز مطيع و منقاد خدا باشيد و در راه خدا انفاق کنيد، چون به نفع خود شماست و خير شما در آن است و يا انفاق کنيد و به اين وسيله خيري براي خود ازپيش بفرستيد،والبته هرکس بتواندازبخل نفساني خودجلوگيري کند،اينچنين افرادي رستگارند.

بهرامي اظهار کرد:خداوند عالم را بدون هيچ عيب و نقصي آفريد و سپس انسان را آفريد وعالم را دراختياراوقراردادتاازاين نعمتهاوامکانات استفاده کندو دنيا وهم آخرت خودش راآبادکند.

وي با اشاره به محروميت هاي جامعه و کمبود هاي زندگي افزود:دليل عقب ماندگي و محروميت ها در جامعه خود انسانها هستند چرا که از ياد خدا غفلت شدند و شيطان تسط بر کارها آنها شده و انسان را از گام برداشتن در راه درست باز مي دارد.

حجت الاسلام بهرامي بيان کرد:طبيعت زندگي دنيا، غفلت‌زا است که گاهي انسان را چنان به خود مشغول مي‌سازد که همه چيز را فراموش مي‌کند، حتي، خويشتن خويش را لذا نماز "غفلت" است.

خطيب جمعه شهر اردل همچنين بيان کرد:يکي عامل مؤثر براي زدودن آثار «غفلت» استمرار و دوام ذکر است، زيرا، ياد خدا دل را بيدار مي‌کند، روح را صفا مي‌بخشد و چشم بصيرت را بينا مي‌سازد و در پرتوي آن، انسان، حق را حق مي‌بيند و باطل را باطل و قادر به تشخيص سعادت و دوست و دشمن خود مي‌شود.

مسئولان نبايدجوري عمل کنندکه بهانه دست دشمنان وبدخواهان مابدهند / احداث سد بهشت آباد مثل استخوان لاي زخم مردم اردل راسردرگرم کرد

حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر اردل با اشاره اغتشاشات و ناآرامي هاي اخير در کشور، اظهار کرد: ملت ايران با حضور يکپارچه خود در راهپيمايي روز گذشته به اغتشاشگران فهماندند که نمي توانند به ملت ايران ضربه اي بزنيد.

امام جمعه شهر اردل با بيان اينکه پيروي از رهبري و همراهي با مردم رمز موفقيت مسئولان است گفت: مسئولان و دستگاهاي مختلف درمجلس دولت و دستگاه قضایی نبايدجوري عمل کنند که بهانه دست دشمنان وبدخواهان مابدهند.
امام جمعه شهر اردل با بيان اينکه پيروي از رهبري و همراهي با مردم رمز موفقيت مسئولان است. گفت: مسئولان دستگاهاي مختلف درمجلس ،دردولت دردستگاه قضا نبايدجوري عمل کنند که بهانه دست دشمنان وبدخواهان مابدهند.

حجت الاسلام بيان کرد: دولت بايد نسبت به رفع مشکلات معيشتي مردم اقدام و از سوء استفاده فتنه گران جلوگيري کند.

وي با تاکيد بر اينکه دولت بايد پيگير مشکلات مردم باشد و به نقدها پاسخ دهد، گفت: اخبار گراني برخي اقلام که طي هفته هاي گذشته به گوش مردم رسيد موجبات نگراني آنها را فراهم کرد.

امام جمعه شهر اردل با اشاره به اينکه ملت ايران هيچگاه حاضر نيستند آبروي کشور خود را با بيگانگان معامله کنند، گفت: شهدا براي حفظ پرچم ايران جان دادند، آتش زدن اين پرچم توسط اغتشاشگران مردم را آزرده خاطر کرد و باعث شد مردم راه خود را از آشوبگران جدا کنند.

وي با بيان اينکه ملت ايران اسلامي در مورد مقابله با بيگانگان وحدت نظر دارند، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب بدانند که هيچگاه نمي توانند عليه جمهوري اسلامي ايران اقدامي کنند زيرا مردم تا پاي جان پاي آرمان هاي امام و انقلاب ايستاده و نمي گذارند که آسيبي به انقلاب برسد.

امام جمعه شهر اردل در پايان به بلا تکليفي اجرايي احداث سد بهشت آبادکه يکي از مطالبه چندين ساله مردم ولايتمدار شهرستان اردل است اشاره کرد و افزود:يکي ازمسائلي که درشهرستان مامثل استخوان لاي زخم مردم ما را سردرگرم کرد مسئله سدبهشت آباداست احداث ياعدم احداث آن روشن نيست از مسئولين توقع داريم اين بحث رايکسره کنند چراکه طول دادن اين گونه سهل انگاري ها خود به خود بي اعتمادي به وجود مي آورد و باعث نارضايت مردم از دولت مي شود.

حجت الاسلام بهرامي گفت:امروز مطرح شدن احداث سد بهشت آباد براي مردم مشکل ساز شده درخواست ما از استاندارمحترم ومسئولان ديگر اين است که اين مسئله را زودتر روشن کنند.

وي افزود:مسئله ديگرکه بازهم لازم مي دانم تذکربدهم مسئله جاده گورميزه است،درخواست ما اين بود جاده دسترسي باکمي تغييرات وبراي استفاده مردم بازشود تا آن پروژه اصلي به بهره برداري برسد.

انتهاي پيام/۵۷۰ه


کد مطلب: 37902

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37902/مسئولان-نبايدجوري-عمل-کنندکه-بهانه-دست-دشمنان-وبدخواهان-مابدهند-احداث-سد-بهشت-آباد-مثل-استخوان-لاي-زخم-مردم-اردل-راسردرگرم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir