کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اهالي بخش مرکزي اردل چشم به راه جرعه‌اي آب

تشنگي مردمان سرچشمه کارون را به ستوه آورد/!يکي از اهالي بخش مرکزي اردل: سه روز است که يک قطره آب هم براي خوردن نداريم

10 اسفند 1396 ساعت 9:26

چند سالي است که مردم شهر کاج و برخي از روستاهاي حاشيه کارون چهار با مشکل کمبود و قطعي مکرر آب شرب دست و پنجه نرم مي‌کنند که با اين انصاف به نظر مي‌رسد مسئولين در خواب غفلت هستند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، سه روز است که نيمي از اهالي بخش مرکزي شهرستان اردل که در حاشيه سرشاخه کارون زندگي مي‌کنند آب آشاميدني ندارند و اين معضل باعث گلايه‌مندي مردم اين منطقه از مسئولين شد و خواستار رفع اين مشکل شدند.


با گذشت چند سال مشکل کم‌آبي و وعده‌هاي مسئولان در رفع اين نقيصه اما همچنان کمبود آب و حمل آب با گالن حکايتي ناتمام در اين شهر و روستاها است.

فرهاد قهفرخي يکي اهالي شهر کاج است که دل پري از قطعي آب دارد، او مي‌گويد: بي‌عدالتي است که شهر کاج در کنار بزرگ‌ترين سرچشمه کارون باشد و مردمان آب از بي‌آبي رنج ببرند.


وي از مسئولين مربوطه خواست تا پيگير مشکلات مردم شهر کاج باشد و هرچه زودتر اين مشکل که دغدغه و مطالبه چند ساله شهر کاج هست را برطرف کنند.

اهالي شهر کاج و مردمان روستاهاي بخش مرکزي معتقدند: به دفعات موضوع را به مسئولين و حتي استان منعکس کرده‌اند، ليکن تاکنون هيچ گونه ترتيب اثري داده نشده است.

اهالي شهر کاج با مراجعه به اداره مربوطه نامه‌ها و پيگيري‌هاي زيادي در اين رابطه داشته‌اند اما تاکنون اين مشکل همان گونه به قوت خود باقي مانده است. اين در حاليست که جمعي از مسئولين مدتي قبل از نزديک در جريان مشکلات اين منطقه قرار گرفته‌اند.

ياسر خسروزاده از اهالي روستاي رستم آباد در اين خصوص اظهار داشت: سه روزه که خط آب آشاميدن مردم شهر کاج تا شهر دشتک به دلايل نا معلوم قطع شد، مسولين اداره آب دليل اين موضوع را مشکل برق پمپ‌هاي آب بيان کردند اما بعد از سه روز اين مشکل برطرف نشد.


خسرو زاده افزود: مسئولين شهرستاني با اينکه از نزديک اين معضل را مي‌بينند اما انگار در خواب غفلت هستند و فقط شعا ر مي‌دهند، اي کاش فکري به حال اين مردم محروم مي‌کردند و حداقل نگذارند مردماني که در حاشيه سرشاخه کارون زندگي مي‌کنند از داشتن يک قطره آب محروم باشند.

رحم خدا صفري سرپرست فرمانداري شهرستان اردل درخصوص قطعي آب آشاميدني نيمي از اهالي بخش مرکزي شهرستان اردل گفت: به دليل نوسانات برقي و افت ولتاژ که اين نوسانات برقي موجب بروز خسارت و سوختن تابلوهاي برق و پمپ‌هاي آب برخي ايستگاه‌هاي آب‌رساني در اين مناطق شده آب اين منطقه به مدت سه روز قطع شد.

صفري افزود: عصر دیروز با تلاش‌ نيروهاي اداره آب روستايي، اداره برق، اعضاي شوراي شهر دشتک و کاج شبکه آبرساني تعمير و پمپ‌هاي تعويض شدند و قطعي آب مسير شهر دشتک تا کاج برطرف شد.

انتهاي پيام1026ج/۵۷۰ه


کد مطلب: 38712

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38712/تشنگي-مردمان-سرچشمه-کارون-ستوه-آورد-يکي-اهالي-بخش-مرکزي-اردل-سه-روز-يک-قطره-آب-هم-براي-خوردن-نداريم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir