کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در چهارمحال و بختیاری

جای خالی استاندار در میان صفوف بصیرت مردم انقلابی شهرکرد!

9 دی 1395 ساعت 13:55

همایش گرامی داشت نهم دی ماه در شهرکرد با حضور نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) در چهارمحال و بختیاری و عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس اسبق سازمان صدا و سیما و حضور پرشور مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور این استان در حالی برگزار شد که جای خالی استاندار و معاونینش بسیار مشهود بود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ همایش گرامی داشت نهم دی ماه در شهرکرد با حضور نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) در چهارمحال و بختیاری و عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس اسبق سازمان صدا و سیما و حضور پرشور مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور این استان برگزار شد.

مردم آمدند تا بار دیگر اعلام کنند تا ابد پشت رهبر و کشور خود ایستاده‌اند و هرگز اجازه نمی‌دهند فتنه و فتنه‌گران به کشورشان دست درازی کنند و بخواهند اسلامیت کشورشان را نشانه رفته و آسیبی به جایگاه ولایت و رهبری بزنند.

مردم حاضر در برنامه با سردادن شعارهای " راه امام خمینی پاینده باد"، " خامنه‌ای رهبر ما زنده باد"، " رمز حضور امت اطاعت از رهبر با بصیرت"، "سلام بر اصل ولایت فقیه"، " هم غزه، هم لبنان، هم ایران"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل و انگلیس" و... نفرت خود را از فتنه و فتنه‌گران اعلام کرده، با حضور خود به همه اثبات کردند اهانت به ولایت فقیه و اسلام را بر نمی‌تابند.

اما این همایش درحالی برگزار شد که جای خالی استاندار و معاونینش بسیار مشهود بود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 32439

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32439/جای-خالی-استاندار-میان-صفوف-بصیرت-مردم-انقلابی-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir