کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پشتیبانی از تولید داخلی عزم ملی می خواهد

سالی که نکوست از بهارش پیداست!/غم‌نامه بیکاری در سال حمایت از کالای ایرانی با تعطیلی کارخانه کاشی پاسارگاد گندمان

16 فروردين 1397 ساعت 10:27

برخی از کارگران کارخانه کاشی پاسارگاد گندمان از تعطیلی این کارخانه بعد از تعطیلات نوروزی و بیکاری کارگران این کارخانه خبر دادند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ جمعی از کارگران کارخانه کاشی پاسارگاد گندمان از تعطیلی کارخانه خبر دادند و گفتند در حالی که قرار بود کارخانه پس از انجام تعمیرات از ۱۴ فروردین شروع به کار کند دستگاه‌ها به طور کامل خاموش شده و کارگران نیز به خانه برگشتند.

مدیران کارخانه کاشی پاسارگاد گندمان گفته‌اند که تعميرات ميانى كارخانه در ایام تعطیلات نوروزی انجام و از روز نهم فروردین نسبت به روشن شدن کوره‌ها اقدام شده است.

به گفته آنها این کارخانه قرار بود از تاريخ ١۴ فروردين تولید خود را شروع کند که متاسفانه از هفته دوم فروردين اداره گاز فشار گاز كارخانه را از ٥٠ پوند به ١٨ پوند کاهش داده و این اقدام باعث شده كارخانه امكان راه اندازى نداشته باشد.

بدهی برق و گاز دو علت اصلی تعطیلی کارخانه کاشی پاسارگاد


سید حفیظ الله فاضلی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد: کارخانه کاشی پاسارگاد به علت بدهی برق و گاز تعطیل شده است.

وی تصریح کرد: قبل از ایام نوروز این کارخانه به دلیل بدهیی هایی که داشته تعطیل گشته است.

فاضلی با اشاره به اینکه در ایام نوروز کوره های این کارخانه خاموش شده بود بیان داشت: بعد از خاموش کردن کوره ها تا روشن شدن مجدد آن ۱۵ روز طول می کشد تا آماده کار شود.

وی با اذعان بر اینکه در حال حاضر فشار گاز این کارخانه افت داشته است بیان داشت: با افت فشار گاز کارخانه نمی تواند فعالیت داشته باشد.

فاضلی با اذعان بر اینکه سازمان صنعت و معدن به دنبال این است که این کارخانه دوباره فعالیت خود را آغاز نماید بیان داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با شرکت گاز رایزنی هایی را انجام داده است تا مشکل اساسی را پیدا کرده و آن را حل کند.

وی افزود: مدیر این کارخانه باید بدهی های خود را پرداخت نماید و منتظر کمک دولت نباشد چراکه محل کمک های دولت چیزی که کارخانه ها انتظار دارند نیست.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 39009

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39009/سالی-نکوست-بهارش-پیداست-غم-نامه-بیکاری-سال-حمایت-کالای-ایرانی-تعطیلی-کارخانه-کاشی-پاسارگاد-گندمان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir