کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي شهرستان کوهرنگ:

دستگاههاي اجرايي حمايت از سرمايه گذاري را در اولويت برنامه هاي خود قرار بدهند

24 خرداد 1394 ساعت 10:12

رئيس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي شهرستان کوهرنگ در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان گفت: دستگاههاي اجرايي حمايت از سرمايه گذاري را در اولويت برنامه هاي خود قرار بدهند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  کوهرنگ خبر، در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان کوهرنگ، دبير کارگروه اشتغال و رئيس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي شهرستان گفت: ميزان تعهد دستگاهها در سال 1394 تعداد 578 نفر مي باشد.

فرج اله چراغپور از مديران محترم دستگاهها خواستار ثبت ميزان تعهد در سامانه رصد اشتغال شد.

رئيس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي کوهرنگ بيان داشت: در حال حاضر عمده اشتغال شهرستان در بخش کشاورزي 45 درصد، صنعت 40 درصد و خدمات حدود 15 درصد ميباشد، که اين سه حوزه در شهرستان از ظرفيتهاي بسيار خوبي برخوردار هستند.

فرج الله چراغپور با طرح اينکه  دستگاههاي اجرايي حمايت از سرمايه گذاري را در اولويت برنامه هاي خود قرار بدهند خاطر نشان کرد: به همت جهاد کشاورزي شهرستان با راه اندازي مجتمع پرورش گاو شيري در منطقه دشت زرين و همچنين  راه اندازي شهرک صنعتي اب معدني ديمه با مساعدت صنعت معدن تجارت، تحول عظيمي در اشتغال شهرستان اتفاق خواهد افتاد.

چراغپور از طرح هاي مشاغل خانگي و شرکت هاي تعاوني توسعه روستايي بعنوان دو طرح اشتغالزا نام بردند و تصريح کرد: دولت در زمينه شرکتهاي تعاوني توسعه روستايي تسهيلات  با کارمزد 4 تا 12 درصد به متقاضيان که طرحي که توجيهي اقتصادي داشته باشد و در کميته برنامه ريزي شهرستان مطرح و تصويب گردد اعطا خواهد کرد و وثيقه آن کارت نقدي يارانه ها خواهد بود که بازپرداخت آن 5 تا 8 سال خواهد بود.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک


کد مطلب: 22999

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22999/دستگاههاي-اجرايي-حمايت-سرمايه-گذاري-اولويت-برنامه-هاي-خود-قرار-بدهند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir