کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماينده مردم شهرستان هاي اردل، کوهرنگ، کيار و فارسان در مجلس شوراي اسلامي:

مجوز احداث درمانگاه تامين اجتماعي اردل صادر شد

27 اسفند 1396 ساعت 9:50

نماينده مردم شهرستان هاي اردل، کوهرنگ، کيار و فارسان در مجلس شوراي اسلامي گفت:مجوز احداث درمانگاه تأمين اجتماعي در شهرستان اردل صادر شده و عميات احداث اين درمانگاه در سال 97 آغاز مي‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، علي کاظمي باباحيدري نماينده مردم شهرستان هاي اردل، کوهرنگ، کيار و فارسان در مجلس شوراي اسلامي ظهر دیروز شنبه در مراسم انتصاب فرماندار اردل با اشاره به اينکه تکميل پروژه هاي نيمه تمام شهرستان اردل استان چهارمحال و بختياري ضروري است، اظهار داشت: تکميل پروژه هاي نيمه تمام در بخش جاده سازي، توسعه جاده هاي، توسعه فضاي درماني و افزايش تخت هاي بيمارستان در شهرستان اردل ضروري است.

کاظمي بيان کرد: شهرستان اردل داراي ظرفيت ها و پتانسيل هاي بسياري است که بايد مورد توجه بيشتر براي توسعه قرار بگيرد.

وي با بيان اينکه بيکاري در اين شهرستان از مهمترين مشکلات به شمار مي رود اظهارکرد:حل مشکلات بيکاري در اين شهرستان بايد مورد توجه بيشتر قرار گيرد.

نماينده مردم شهرستان هاي اردل، کوهرنگ، کيار و فارسان در مجلس شوراي اسلامي از صدور مجوز احداث درمانگاه تامين اجتماعي در شهرستان اردل خبرداد و بيان کرد:کلنگ اين درمانگاه در سال ۹۷ به زمين زده خواهد شد.

کاظمي با بيان اينکه ورودي و خوروجي هاي شهر اردل مناسب نيست افزود:ورودي هرشهر بايد طبق ضوابط شهري به گونه‌اي طراحي شود که با جذابيت تمام نشان دهنده ويژگي هاي آن شهر باشد و اهميت ورودي هاي شهر آن قدر مهم است که هر ورودي با نماد و ويژگي هاي خاص خود مي تواند ايجاد حس تعلق و هويت در ميان ساکنان و تازه واردان به شهر را ايجاد کند،اما متاسفانه ورودي و خروجي شهر اردل مناسب نيست و تاکنون از سوي مسئولين اين شهرستان اقدام اساسي براي بهبود ورودي و خروجي صورت نگرفته است اميداواريم که مسئولین نسبت به زيباسازي ورودي و خروجي اين شهر که مرکز شهرستان مي باشد در سال ۹۷ اقدام نمايند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه


کد مطلب: 38929

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38929/مجوز-احداث-درمانگاه-تامين-اجتماعي-اردل-صادر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir