کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کمال اکبريان فرماندار شهرستان سامان شد

20 اسفند 1396 ساعت 18:35

در مراسم تکريم و معرفي فرماندار سامان کمال اکبريان به عنوان فرماندار شهرستان سامان معرفي و از زحمات سعيد صالحي اردلي تقدير و تشکر شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما ، مراسم تکريم و معارفه فرماندار سامان باحضور امام جمعه سامان ، نماينده مردم شهرستانهاي شهرکرد ، سامان و بن در مجلس شوراي اسلامي ، معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار و مديران استاني و شهرستاني در جلسه شوراي اداري شهرستان سامان برگزار شد.

درمراسم تکريم و معرفي فرماندار سامان کمال اکبريان به عنوان فرماندار شهرستان سامان معرفي و از زحمات سعيد صالحي اردلي تقدير و تشکر شد .

سعيد صالحي فرماندار سابق شهرستان سامان با بيان اينکه به مدت چهار سال در اين شهرستان مسئوليت بزرگي بر دوش من بود که تشکر و قدر داني دارم از کساني که اين بار مسئوليت را از دوش من برداشتند، اظهار داشت: در طي اين چند سال در خدمت فهيم و فرهنگي شهرستان سامان بودم و هيچ گونه بي احترامي و بي مهري از سوي مردم اين شهرستان نديدم.

جذب اعتبار ۹۳ ميلياردي در طول چهار سال

صالحي با بيان اينکه در طي اين ۴ سال ۹۳ ميليارد تومان اعتبار دولتي که در راستاي انجام پروژه هاي عمراني و گردشگري و فرهنگي در اين شهرستان مصوبه داشتيم، بيان داشت: در اين شهرستان مهم ترين زير ساخت که جاده مناسب بود ، وجود نداشت و در حال حاضر ۶ ميليارد تومان براي ايجاد جاده از قراقوش تا سه راهي چم عالي در نظر گرفته شده که هم اکنون اين پروژه فعال است.

وي بيان داشت: نقاط کور و گره هاي ترافيکي در سطح شهرستان نيز تا حدودي بر طرف شده است و پروژه هاي از قبيل کمبرندي سامان به تيران، جاده جايگزين شوراب به ايل بيگي و ... در راستاي کاهش ترافيک در سطح شهرستان به صورتت موقت به مردم و گردشگران شهرستان سامان مورد استفاده و بهره برداري است.

صالحي با بيان اينکه آب شرب روستايي مجتمع کاهکش و ۹ روستايي چم کاکاء مورد بهره برداري قرار گرفته است ، اذعان داشت: آب شرب شهر نيز که داراي مشکل است براي تکيمل تصفيه خانه شهر نياز به اعتبارات است تا هر چه سريعتر مشکل اصلي مردم شهر سامان نيز بر طرف شود .

وي با بيان اينکه در حال حاضر ۴۵ اداره در اين شهرستان مستقر شده است، بيان داشت: ۲۷ اداره به شکبه دولت متصل شده است و ۲۰ هکتار زمين براي فضاي اداراي شهرستان پيش بيني شده است .

صالحي تصريح کرد: ۱۴ طرح گردشگري در اين شهرستان کلنگ زني شده است.

تاخصيص 14 ميليارد اعتبار در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان سامان

وي با اشاره بر اينکه در حوزه بهداشت و درمان بيش از ۱۴ ميليارد و ۷۵۰ ميليون تومان براي ساخت خانه بهداشت و خانه پزشک، خريد دستگاه هاي داندانپزشکي ، احداث آزمايشگاه، مرکز دياليز و ... هزينه شده است.

فرماندار سابق شهرستان سامان گفت: تمامي اقداماتي که در شهرستان انجام شده توسط مديران دستگاهي بوده خود شخص بنده تنها ناظر و هماهنگ کننده بودم که من از همه مديران شهرستاني تقدير و تشکر مي کنم .

شهرستان سامان شهرستان کوچک جمعيتي با ظرفيت انجام کارهاي بزرگ را دارا است

اردشير نوريان نماينده مردم شهرستانهاي شهرکرد ، سامان و بن در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه از زحمات طولاني مدت سعي صالحي قدرداني مي کنم و انشالله شاهد موفقيت هاي بيشتر آقاي صالحي در عرصه هاي ديگر باشيم ، بيان داشت: شهرستان سامان ظرفيت هاي زيادي براي توسعه و پيشرفت دارد .

نوريان با بيان اينکه شهرستان از نظر جمعيتي شهرستان کوچکي است اما ظرفيت کار هاي بزرگ را دارد، بيان داشت: ايجاد جاده دو بانده در حاشيه رودخانه زاينده رود و خطوط ارتباطي و ايجاد مراکز رفاهي و خدماتي موجب توسعه شهرستان سامان است .

وي با اشاره بر اينکه پيگيري طرح هاي کشاورزي و دامداري و تاخصيص اعتبار آب براي طرح کشاورزي در راستاي ايجاد درآمد و اشتغال پايدار موجب در آمدزايي و از بين رفتن بيکاري در شهرستان سامان و استان خواهد بود، بيان داشت: براي مردم اين منطقه که داري ۱۴ طرح کشاورزي هستند سخت است که ببيند که آب از رودخانه زاينده رود جاري و ساري است و طرح هاي کشاورزي اين شهرستان منتظر تاخصيص آب باشند .

فرماندار جديد شهرستان سامان با همدلي و وحدت در جهت رشد و توسعه شهرستان برنامه ريزي کند

معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار چهار محال و بختياري جعفر مرداني گفت : همه ما موظف به ارائه خدمات مناسب و در خور شان مردم هستيم و نبايد در اين امر کوتاهي شود.

وي با بيان اينکه فرمانداران نقش مهمي در هدايت برنامه هاي دولت در شهرستان ها دارند، اظهار داشت:اميد است فرماندار جديد شهرستان سامان با استفاده از همدلي و وحدت، در جهت رشد و توسعه شهرستان برنامه ريزي کند.

مرداني با بيان اينکه فرماندار جديد بايد شناسايي استعداد ها و توانايي و فابليت ها و محدوديت ها شهرستان را انجام دهد، بيان داشت: فرماندار بايد برنامه ريزي ،؛ همکاري و هماهنگي و نظارت و ارزيابي را در جهت موفقيت و توسعه شهرستان مد نظر قرار دهد .

وي با بيان اينکه شهرستان سامان داري ظرفيت ها و پتانسلي هاي بيشتري نسبت به شهرستان هاي ديگر شهرستان است که بايد مورد توجه فرماندار در جهت توسعه قرار گيرد، بيان داشت: فرماندار شهرستان سامان بياد مسائل اقتصادي، اتمام و به بهره برداري رسيدن پر.ژه هاي عمراني و سياست هاي اقتصاد مقاومتي مد نظرش داشته و يکي از اصول مهم براي خدمت گزاري براي مردم عدالت محوري است.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س


کد مطلب: 38839

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38839/کمال-اکبريان-فرماندار-شهرستان-سامان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir