کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

685 عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار می شود

24 آبان 1396 ساعت 14:30

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام شعار هفته بسیج را "بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی" عنوان و تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری در هفته بسیج ۶۸۵ عنوان دارد که پیش‌بینی شده در نواحی سراسر استان برگزار شود.


به گزارش جهانبین نیوز، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال وبختیاری در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد ضمن عرض تسلیت به بازماندگان جانباختگان زلزله در غرب کشور اظهار کرد: تاریخچه بسیج به قبل از اسلام و در زمان حضرت موسی (ع)، زمان حضرت محمد (ص) و بعد از انقلاب باز می‌گردد.

وی با بیان اینکه زمانی که امام خمینی (ره) در پنجم آذرماه دستور ایجاد بسیج را دادند جنگی آغاز نشده بود بیان داشت: این نشان از آن دارد که بسیج صرفا برای حضور در جنگ تشکیل نشده است بلکه برای کمک‌رسانی به مردم، محرمیت‌زدایی و حفظ دستاوردهای انقلاب شکل گرفته است.

سردار اکبری خاطرنشان کرد: در زلزله غرب کشور همه بچه‌های بسیج منطقه و سایر نقاط کشور وارد عمل شده و هم اکنون در این مناطق مستقر هستند.

وی از آمادگی بسیج چهارمحال و بختیاری برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان خاطرنشان کرد: بازسازی مناطق زلزله‌زده به بسیج سپرده شده است و احتمالا بازسازی یک یا دو روستا به سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) استان واگذار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت هفته بسیج یادآور شد: بسیج از بطن و اصل مردم است.

سردار اکبری شعار هفته بسیج را "بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی" عنوان و تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری در هفته بسیج ۶۸۵ عنوان دارد که پیش‌بینی شده در نواحی سراسر استان برگزار شود.

وی با اشاره به برگزاری ۳۵۲ عنوان برنامه ویژه و شاخص و ۳۳۳ عنوان دیگر برنامه در این هفته ادامه داد: امسال علاوه‌بر برنامه‌های گذشته پنج برنامه اعتلای بسیج پیش‌بینی شده است که از پنجم آذرماه با اعزام تیم‌ها و گروه‌های گشتی برای تامین امنیت در محلات آغاز می‌شود و همه برنامه های این ایام برون سازمانی و مردمی برگزار می شود.

سردار اکبری گفت: از جمله برنامه های شاخص در این هفته 76عنوان برنامه مسابقات ورزشی علمی فرهنگی؛۶۳۰برنامه سرکشی و الفت با پایگاه ها؛۱۴۶نشست فرهنگی سیاسی ؛۱۱اردوی جهادی به مناطق محروم استان و مناطق زلزله زده؛سرکشی از خانواده شهدا دیدار با نماینده ولی فقیه؛افتتاح طرح های عمرانی؛یادواره های پایگاهی و برگزاری ابروی محله در حوزه ها؛حضور اکیپ های خدمات رسانی در مناطق صعب العبور؛برگزاری حماسه حضور بسیجیان در 5 آذر وجشنواره های مختلف به صورت اقشاری است.

وی به اظهارات ترامپ اشاره و خاطر نشان کرد:هدف استکبار تنها اختلاف افکنی میان قشرهای مختلف مردم و نیروهای مسلح بود که با جواب دندان شکن همه مردم نه تنها رسوا شدندبلکه باعث افزایش اتحاد میان همه اقشار مردم شد.

سردار اکبری هدف دشمنان را از میان برداشتن قدرت انقلاب اسلامی در جهان دانست و افزود:دشمنان اسلام که به خیال خام خودشان ابرقدرت جهان هستند اسلام را در برابر خود می دانند و میخواهند مانع گسترش آن شوند که نه تنها محقق نخواهدشد بلکه شاهد گسترش روز افزون آن در سراسر دنیا هستیم.

سردار اکبری به حضور بسیجیان در دفاع از حرم آل الله اشاره و تصریح کرد:فرهنگ دفاع از حرم ال الله برگرفته از فرهنگ هشت سال دفاع مقدس بوده و با الگو گیری از آن دوران از حرم ال الله دفاع می کنند و پیروز میدان می شوند.

وی به فرهنگ بسیجی را ایمان عاشقانه تلاش صادقانه و عشق و ایمان و مجاهدت دانست و گفت: فرهنگ بسیجی یعنی در هر زمان و مکانی حاضرهستند و  می توانند از گردنه های سخت عبور کنند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام به حفظ دستاورد های نظام اشاره و خاطر نشان کرد:حفظ دستاورد های نظام محقق نخواهد شد مگر با عشق به فرهنگ شهادت و باالگو گیری از حضرت علی علیه السلام تا در طول تاریخ و نبرد میان حق و باطل بتوانیم حق را به تصویر کشیده و همیشه پیروز میدان خواهیم شد.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 37119

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37119/685-عنوان-برنامه-هفته-بسیج-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir