کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خیابان ملت شهرکرد، تماشاخانه سقوط دلار

10 مهر 1397 ساعت 16:53

کاهش قیمت دلار، موجب افزایش فروشندگان دلار در شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری شده است.


به گزارش جهانبین نیوز، زمزمه‌های کاهش قیمت دلار در بازار از روز گذشته آغاز و موجب شد فروشندگان ارز که دلارها و یوروها را در خانه احتکار کرده بودند در شهرهای بزرگ کشور از جمله تهران افزایش یابند.

کاهش قیمت دلار و اعلام خبرهای کاهش قیمت بیشتر در روز های آینده موجب شده است افرادی که سرمایه های خود را به دلار تبدیل کرده بودند برای متضرر نشدن، اقدام به فروش دلارهای خانگی خود کنند.

بررسی ها و مشاهدات خبرنگار ما حاکی از آن است که هم اکنون دلار درشهرکرد ۱۰ هزار تومان خرید و فروش می شود. همه فروشنده دلار هستند و خریدار دلار به ندرت مشاهده می شود.

بررسی های میدانی در خیابان ملت شهرکرد بیانگر مراجعه فروشندگان سکه و ارز به صرافی در این خیابان است.

یکی از فعالان حوزه ارز در این خیابان گفت: فروشندگان دلار در استان چهارمحال و بختیاری افزایش یافته است.

حسینی بیان کرد: کاهش قیمت دلار از روز گذشته آغاز شده و امروز شاهد پایین ترین قیمت دلار هستیم.

وی بیان کرد: به علت کم بودن صرافی در استان چهارمحال و بختیاری برخی افراد برای فروش ارزهای خود به استان اصفهان سفر کرده اند.

حسنی بیان کرد: هم اکنون خریدار ارز در این استان بسیار کم است و همه فروشنده شده اند.

وجود اضطراب در بین فروشندگان از مهمترین ویژگی های روحی و روانی کسانی بود که برای فروش دلار به بازار آمده اند. یکی از آنها در گوشه ای نشسته بود و با حالت بغض به دیگر فروشندگان می گفت که پایین آمدن قیمت موقتی است و دوباره بالا می رود.

یکی از دلار باختگان که با کاهش قیمت دلار متضرر شده در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: من خودروی سواری خود را برای خرید دلار در ماه های گذشته فروخته و دلار خریده ام.

وی بیان کرد: افزایش قیمت خودرو از طرفی و کاهش قیمت ارز طی روز گذشته و امروز زیان بسیار زیادی برای من ایجاد کرده که در حال حاضر نیز نمی توانم دیگر خودرو بخرم.

وی افزود: من در این زمینه بی تجربه گی کردم و برای افزایش درآمد وارد بازار ارز شده ام که هم اکنون دچار زیان قابل توجه شده ام که قابل جبران نیست.

یکی از صرافان قدیمی شهرکرد در گفت و گو با خبر نگار ما اظهار داشت: بررسی ها نشان می دهد که قیمت ارز طی روزهای آینده کاهش قیمت بیشتری داشته باشد.

نافیان بیان کرد: فروشندگان ارز در این استان بسیار زیاد شده اند و بررسی های نشان می دهد که مراجعه فروشندگان ارز طی فردا و روز های آینده در این استان بیشتر شود.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 40485

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40485/خیابان-ملت-شهرکرد-تماشاخانه-سقوط-دلار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir