کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قول مساعدت نماينده مجلس براي حل مشکل آب شرب کاج

12 آذر 1396 ساعت 12:01

نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي به منظور بررسي و پيگيري مشکلات مردم حوزه انتخابيه خود عصر ديروز با حضور مسئولين شهرستاني با اهالي شهر کاج ديدار کردند و قول مساعد براي رفع مشکل آب شرب مردم اين شهر را دادند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، دکتر علي کاظمي نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي در ديدار صميمي با مردم شهر کاج که عصر ديروز با حضور مسئولين شهرستان اردل برگزار شد با اشاره به اينکه همت دولت‌مردان و حضور گستره مردم در تمام‌ عرصه‌ها مبني بر حمايت از منويات مقام معظم رهبري موجب خشم دشمنان و در راس آن‌ها آمريکاي جهانخوار ‌شده است، افزود: دشمنان ما براي جلوگيري از پيشرفت کشور و نارضايتي مردم‌ تحريم‌ها را رقم زدند، اما به برکت وجود ‌مقام معظم رهبري، بصيرت و بيداري مردم و جوانان بار ديگر شاهد مذلت و خواري دشمنان هستيم.

کاظمي در اين ديدار و ظيفه اصلي نمايندگان مجلس را پيگيري و بررسي مشکلات مردم دانست و افزود: اولويت اول پيگيري مشکلات مناطق محروم است که تمامي مسئولين بايد در اين راستا از هيچ تلاشي دريغ نکنند.

نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي افزود: ما بايد باحضور دربين مردم و روستاهاي دوردست، خدمت‌گذاري را تبديل به خدمت رساني کرده و دغدغه هاي مردم را از نزديک لمس کنيم.

کاظمي اظهار کرد: مهمترين مطالبه مردم شهر کاج مشکل آب آشاميدني مي باشد که با تلاش مسئولين با تخصيص آب از چشمه هاي باغ رستم به زودي مشکل اين شهروندان برطرف خواهد شد.

وی ادامه: مهمترين مطالبات مردم در اين ديدار علاوه بر مشکل آب شرب، ترميم و بازسازي جاده ها، اشتغال جوانان بوده است که دکتر کاظمي براي پيگيري مطالبات به حق اهالي اين شهر و تلاش در جهت حل آنها، قول مساعد داد.

پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 37425

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37425/قول-مساعدت-نماينده-مجلس-براي-حل-مشکل-آب-شرب-کاج

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir