کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

کتاب مهم ترین سنگر ارتقای علمی جامعه محسوب می شود

9 آبان 1394 ساعت 10:23

معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه های کتاب یکی از مهم ترین سنگرهای ارتقای علمی جامعه محسوب می شود.


به گزارش جهانبین نیوز ، خدابخش مرادی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در بازدید از دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان که در محل نمایشگاه های بین المللی شهرکرد برپا شده است، بابیان این‌که برگزاری نمایشگاه‌های کتاب یکی از مهم‌ترین سنگرهای ارتقای علمی جامعه محسوب می‌شوند، اظهار کرد: مؤلفان نقش مهمی در نمایشگاه‌های کتاب به ویژه نمایشگاه کتاب دارند، چرا که در این مکان‌ها هنر تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

وی بابیان این‌که مخاطبان از دیگر ارکان اصلی نمایشگاه‌ کتاب به شمار می‌آیند گفت: نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری چندین مخاطب دارد؛ نخست، مخاطبانی هستند که برای ارتقای علمی خودشان در این رویداد فرهنگی حضور می‌یابند و به صورت ویژه سراغ کتاب‌های مورد نیاز خود می‌روند. دومین مخاطبان افرادی‌اند که با نیت فال و تماشا در نمایشگاه شرکت می‌کنند و در صورت مشاهده کتاب متناسب با ذوق و سلیقه‌شان، آن را خریداری می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گروه سوم مخاطبان، افرادی‌اند که برای ارتقای علمی فرزندانشان کتاب مناسب تربیتی جست‌وجو می‌کنند. از دیگر مخاطبان این رویداد فرهنگی می‌توان به افرادی اشاره کرد که به‌منظور تقویت کتابخانه‌های مساجد، کتابخانه‌های عمومی، کتابخانه‌های حسینیه‌ها، کتابخانه‌های حوزه‌های علمیه و ... در نمایشگاه حضور می‌یابند و به دنبال تأمین نیاز خود و اطرافیانشان هستند.

مرادی تصریح کرد: اگر کتاب در راستای اهداف تعریف شده آفرینش که ذات خداوند منظور فرموده است باشد ارزشمند خواهد بود و میزان ارزش کتاب به میزان ارتباطش با صاحب هستی یعنی خداوند بستگی دارد.


انتهای پیام۱۰۲۸ج


کد مطلب: 25275

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25275/کتاب-مهم-ترین-سنگر-ارتقای-علمی-جامعه-محسوب-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir