کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری:

دستگيري ۶ سارق با ۱۲ فقره سرقت در چهارمحال و بختياري

27 بهمن 1395 ساعت 10:10

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: ماموران فرماندهي انتظامي استان طي ۲۴ ساعت گذشته ۶ سارق را با۱۲ فقره سرقت دستگير كردند.


سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پي وقوع چندين فقره سرقت خودرو، قطعات محتويات داخل خودرو، احشام، مغازه و کش روی رسيدگي به موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران فرماندهي انتظامي استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پليس آگاهي استان و شهرستان هاي شهركرد، بروجن، لردگان و كيار با انجام اقدامات گسترده پليسي و بررسي آثار و علائم به جا مانده در صحنه هاي سرقت موفق شدند، ۶ سارق را دستگير كنند.

غلامزاده در پایان گفت: براساس تحقيقات علمي و فني پليس، سارقان به ۱۲ فقره سرقت خودرو، قطعات محتويات داخل خودرو، احشام، مغازه و كش روي اعتراف كردند كه متهمين جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

کشف ۱۲ كيلوگرم ترياك در لردگان

سرهنگ خسرو نجفي فرمانده انتظامي شهرستان لردگان در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: پس از هماهنگي با مسئولين قضايي ماموران مبارزه با موادمخدر شهرستان لردگان با همكاري واحد سپكا در محور ياسوج–لردگان و محل پل قرح به يك دستگاه خودروي سمند مشكوك شدند و آن را متوقف كردند.

وي ادامه داد: در بازرسي از اين خودرو ۱۲ كيلوگرم ترياك كه با طرز ماهرانه اي در مخزن CNG اين خودرو جاسازي شده بود كشف و دو نفر را نيز در اين رابطه دستگير كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان لردگان با بيان اينكه موادمخدر كشف شده به همراه خودروي توقيفي و دو نفر متهم دستگير شده پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدنداز شهروندان خواست تا ضمن افزايش همكاري خود با پليس، سوداگران مرگ را در رسيدن به اهداف شوم خود ناكام بگذارند و پليس را در تحقق جامعه اي سالم ياري كنند.

دستگيري يك سوداگر مرگ در شهركرد

سرهنگ سيد روح الله موسوي فرمانده انتظامي شهرستان شهركرد در گفت و گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: در پي وصول گزارشي مبني بر فعاليت گسترده يكي از سوداگران مرگ و توزيع مواد افيوني بين جوانان در يكي از محلات شهركرد موضوع در دستور كار مآموران اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همكاري عوامل كلانتري ۱۶ منظريه با انجام تحقيقات محلي دقيق محل هاي تردد اين قاچاقچي را شناسائي و وي را تحت نظر قرار دادند.

موسوی ادامه داد: با هماهنگي مقام قضائي اين سوداگر مرگ دستگير و در بازرسي از مخفيگاه وي يك كيلو و ۶۰۰ گرم ترياك در بسته هاي آماده توزيع كشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد در پايان با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضايي از عموم شهروندان خواست هرگونه فعاليت سوداگران مرگ را جهت برخورد قاطع و قانوني به مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ گزارش كنند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 33285

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33285/دستگيري-۶-سارق-۱۲-فقره-سرقت-چهارمحال-بختياري

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir