کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در شهرستان لردگان صورت گرفت/

کلنگ مدرسه سه کلاسه روستاي قلعه سما به زمين زده شد+ تصاویر

13 تير 1397 ساعت 10:43

فرماندار شهرستان لردگان با اعلام اين خبر گفت: روستاي قلعه سما در بخش منج دانش آموزان آن در کانکس درس مي خواندند که توسط بنياد برين از مرکز کشور خيري به نمايندگي از اين بنياد کلنگ يک باب مدرسه سه کلاسه را به زمين زد.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ برهان حسين پور، فرماندار شهرستان لردگان گفت: روستاي قلعه سما در بخش منج از توابع شهرستان لردگان که دانش آموزان آن در کانکس درس مي خواندند، توسط بنياد برين از مرکز کشور خيري به نمايندگي از اين بنياد کلنگ يک باب مدرسه سه کلاسه را به زمين زد.

در ادامه سهراب يزداني معاون اجرايي اداره کل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان چهار محال و بختياري گفت: اين مدرسه با مساحت 1500 متر مربع و زيربنايي آموزشي 300 متر با مبلغ 400 ميليون تومان ساخته خواهد شد که سهم بنياد برين 250 ميليون تومان مي باشد که اميد است تا سال آينده به بهره برداري برسد.

حسين جمشيديان نماينده بنياد برين کشور، هدف از کلنگ زني مدارس خيره را ارتقاي فرهنگي جامعه به خصوص مناطق کمتر برخوردار عنوان کرد و گفت: اميد است با ساخت اينگونه مدارس بتوان گامي مثبت در راستاي ارتقاي سطح فرهنگ جامعه برداشت.

گفتني است، روستاي قلعه سما 220 نفر جمعيت دارد و و در فاصله 38 کيلومتري شهر لردگان واقع شده است و جمعيت دانش آموزي آن 36 دانش آموز در مقطع ابتدايي است.

کلنگ مدرسه سه کلاسه روستاي قلعه سما به زمين زده شد

کلنگ مدرسه سه کلاسه روستاي قلعه سما به زمين زده شد
کلنگ مدرسه سه کلاسه روستاي قلعه سما به زمين زده شد
کلنگ مدرسه سه کلاسه روستاي قلعه سما به زمين زده شد
 
انتهاي پیام1026ج /630ل


کد مطلب: 39685

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39685/کلنگ-مدرسه-سه-کلاسه-روستاي-قلعه-سما-زمين-زده-تصاویر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir