کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس مسائل فرهنگي در اردل:

حماسه 9 دي چهره بدخواهان انقلاب را نمايان کرد/براي اينکه فتنه 88 بار ديگر تکرار نشود بايد هوشيار و هميشه گوش به فرمان رهبر باشيم

8 دی 1396 ساعت 18:01

کارشناس مسائل فرهنگي در شهرستان اردل گفت: برداشتن نقاب از چهره سران فتنه و حاميان غربي ها در فتنه 88 را از آثار حماسه 9 دي دانست و اذعان نمود: حماسه 9 دي فتنه 88 را براي هميشه در جمهوري اسلامي ايران دفن کرد و نظام را در مقابل فتنه واکسينه کرد.


غلامرضا اميدزاده يکي از فعالان فرهنگي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه ضمن گراميداشت ۹ دي و هفته وحدت اظهار داشت: حماسه ۹ دي باعث افزايش اقتدار نظام شد و ملت ايران با حضور خود ثابت کردند که هر توطئه اي را به راحتي خنثي مي کنند.

اميدزاده پيام اصلي حماسه ۹ دي را مربوط به دشمنان نظام و انقلاب اسلامي در داخل و خارج کشور دانست و خاطر نشان کرد: ملت ايران با يک حضور دهها ميليوني و يک رفراندوم مانند سال ۵۷ ثابت کردند که پاي ارزشهاي انقلاب و نظام ايستاده اند.

وي ادامه داد: در حماسه ۹ دي قريب به ۵۰ ميليون نفر در سراسر ميهن اسلامي حضور داشتند و صحنه هاي عظيمي به وجود آوردند و جواب محکمي بود به کساني که اين نظام را از مسير اصلي خود دور کردند.

اميدزاده با بيان اينکه مقام معظم رهبري هشدارهاي زيادي را قبل از فتنه ۸۸ در مورد اهداف دشمن داده بودند ، تصريح کرد: خيلي از افراد به اين هشدارهاي مقام معظم رهبري توجه نکردند و نتيجه اين غفلت در فتنه ۸۸ مشخص شد.

اين فعال فرهنگي برداشتن نقاب از چهره سران فتنه و حاميان غربي ها در فتنه ۸۸ را از آثار حماسه ۹ دي دانست و اذعان نمود: حماسه ۹ دي فتنه ۸۸ را براي هميشه در جمهوري اسلامي ايران دفن کرد و نظام را در مقابل فتنه واکسينه کرد.

وي همچنين تاکيد کرد: دشمني گسترده غرب با نظام و پيوند کساني که در داخل کشور فريب خورده بودند و با خارجي ها همراهي مي کردند آشکار شد.

اميدزاده در خاتمه با اشاره به اينکه دشمن ازراه تحريم ها ،فشار اقتصادي و فضاي مجازي قصد ضعيف کردن اعتقادات ديني مردم را مورد هدف قرار گرفت گفت:بايد مراقب ترفندها و نقشه هاي جديد دشمن در اين مباحث باشيم چرا که دشمن به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامي است و بايد همه هوشيار و گوش به فرمان رهبري باشند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه


کد مطلب: 37795

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37795/حماسه-9-دي-چهره-بدخواهان-انقلاب-نمايان-براي-اينکه-فتنه-88-بار-ديگر-تکرار-نشود-بايد-هوشيار-هميشه-گوش-فرمان-رهبر-باشيم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir