کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه:

بزرگترين درس 9 دي اين بود که تا مردم در صحنه باشند از ولايت فقيه و ارزشهاي انقلاب دفاع مي کنند

10 دی 1395 ساعت 17:14

امام جمعه کوهرنگ گفت: بزرگترين درس اين حضور باشکوه و دشمن شکن اين بود که تا مردم در صحنه باشند و از ولايت فقيه و ارزشهاي انقلابشان دفاع کنند هيچ دشمني چه فريب خوردگان داخلي و چه معاندين خارجي نميتواند به نظام ضربه بزند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجه الاسلام طباطبايي، امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي 10 دي ماه 95 ضمن تجليل از حضور حماسي و شکوهمند مردم در 9 دي گفت: بزرگترين درس اين حضور باشکوه و دشمن شکن اين بود که تا مردم در صحنه باشند و از ولايت فقيه و ارزشهاي انقلابشان دفاع کنند هيچ دشمني چه فريب خوردگان داخلي و چه معاندين خارجي نميتواند به نظام ضربه بزند.

حجت الاسلام طباطبايي ضمن انتقاد شديد به برخي اظهارنظرهاي اين روزها درباره برنده قطعي انتخابات رياست جمهوري آينده گفت: اين گونه حرفها و اظهار نظر ها به هيچ وجه شايسته نيست چرا که به نوعي اهانت به اراده و راي مردم و زير سوال بردن اصل انتخابات است و حتي اگر نتيجه قطعي انتخابات همين اظهار نظرها باشد باعث ايجاد ترديد در سلامت انتخابات ميشود مثل کاري که قبل از انتخابات 88 بعضي ها کردند و آن همه خسارت ببار آورد و  مردم اين رفتارها را نمي پسندند.

رييس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کوهرنگ با اشاره با سالروز ارسال نامه تاريخي امام راحل (ره) به گورباچف گفت: يکي از پيش بيني هاي بزرگ و کرامات امام عزيز ما پيش بيني فروپاشي شوروي سابق در صورت عدم بازگشت و توجه به مفاهيم ديني و توده هاي ملت بود که در آن روز ها که اين کشور ابرقدرت شرق بود براي هيچ کس قابل فهم نبود اما بعد از آن اتفاق حتي خود گورباچف اعتراف کرد که اگر به  راهنمايي هاي امام ره در آن نامه توجه ميکردند اين اتفاق نمي افتاد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به 14 دي ماه روز جهاد کشاورزي گفت: يکي از بابرکت ترين نهادهاي انقلابي وزارت جهاد و کشاورزي است که باعث تقويت اقتصاد و ثبات  روستاها گرديده و همچنان هم کارنامه درخشاني در خدمتگزاري و محروميت زدايي دارد خصوصا استان ما که در همين چندروز گذشته در اين حوزه رتبه برتر کشوري را به دست آورده است.

خطيب جمعه کوهرنگ با اشاره به استعفاي شهردار چلگرد و پذيرش آن از سوي شوراي شهر ضمن آرزوي توفيق براي شهردار سابق در مسئوليتهاي بعدي گفت: اميدواريم که شوراي شهر  با انتخاب شهرداري توانمند و مطلع و متعهد مشکلات و موانع پيشرفت شهري و عقب ماندگيها  جبران شود‌.

وي در پايان از سفر جناب آقاي دکتر يزداني معاون محترم وزير صنعت معدن تجارت در شهرکهاي صنعتي از سفر ايشان و هيئت همراهشان براي بازديد از شهرکهاي صنعتي کوهرنگ تقدير کرد و گفت: بعد از کشاورزي بزرگترين فرصت شغلي براي جوانان اين‌منطقه شهرکهاي صنعتي هستند که اميدواريم با اختصاص اعتبارات لازم  و حمايت از بخش خصوصي هر چه زودتر واحدهاي ديگري تاسيس و راه اندازي شود در آنها جذب و بکارگيري شوند.

وي از حمايت هاي استاندار محترم جناب آقاي مهندس سليماني و مديرکل محترم صنعت معدن تجارت آقاي دکتر امامي و همچنين آقاي مهندس ميرشفيعي رييس شهرکهاي صنعتي استان براي راه اندازي دو واحدشرکت آب معدني در اين شهرک صنعتي تقدير کرد.

انتهاي پيام1022ج /610ک


کد مطلب: 32466

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32466/بزرگترين-درس-9-دي-مردم-صحنه-باشند-ولايت-فقيه-ارزشهاي-انقلاب-دفاع-مي-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir