کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر شعب بانک تجارت در چهارمحال و بختیاری:

316 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به متقاضان اعطا شد/ املاک مازاد بانک تجارت واگذار می‌شود

20 شهريور 1397 ساعت 13:05

مدیر شعب بانک تجارت در چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۱ بنگاه کوچک و متوسط اقتصاد مقاومتی در بخش تولیدات کشاورزی، خدمات بازرگانی و صنعت طی امسال و سال گذشته بالغ بر ۳۱۶ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند که از این تعداد ۲۰ طرح مربوط به سال ۹۶ و ۱۱ طرح مربوط به امسال است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حسن فرجی زنجانی مدیر شعب بانک تجارت در چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بانک به‌طور ۱۰ درصد به قانون انتشار و دسترسی اطلاعات که در سال ۱۳۷۸ در مجلس شورای اسلامی تصویب شد عمل کرده است.

وی اعتمادسازی را یکی از استراتژی‌های مهم بانک تجارت عنوان و بیان داشت: اعتمادسازی یکی از بهترین راه‌ها برای جذب مشتریان است.

فرجی با اشاره به اینکه تکریم و حفظ کرامت مشتریان یکی دیگر از اولویت‌های بانک تجارت است تاکید کرد: مذاکره با مشتریان که براساس نیاز آن‌ها می‌باشد یکی دیگر از این استراتژی‌ها است که طی آن خدمات ارائه شده براساس نیاز مشتریانی می‌باشد که سهمی در بازار دارند.

مدیر شعب بانک تجارت در چهارمحال و بختیاری قیمت تمام‌شده پول در این بانک را ۱۳/۵ درصد عنوان و بیان داشت: ۳۱ بنگاه کوچک و متوسط اقتصاد مقاومتی در بخش تولیدات کشاورزی، خدمات بازرگانی و صنعت طی امسال و سال گذشته بالغ بر ۳۱۶ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند که از این تعداد ۲۰ طرح مربوط به سال ۹۶ و ۱۱ طرح مربوط به امسال است.

وی با تاکید به اهمیت حمایت از کالای ایرانی برای بانک تجارت ادامه داد: سال گذشته و امسال ۴ هزار و ۲۰۰ پرونده بررسی و یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در این راستا پرداخت شده است.

فرجی خاطرنشان کرد: امسال ۵۵۴ فقره تسهیلات ازدواج بالغ‌بر ۹۰ میلیارد ریال پرداخت شده که نسبت به سال گذشته کاهش داشته، میزان این وام سال گذشته ۱۰ میلیون تومان و امسال به ۲۰ میلیون توامن افزایش یافته است.

مدیر شعب بانک تجارت در چهارمحال و بختیاری از پرداخت ۳۶ میلیارد ریال تسهیلات احداث مسکن روستایی به ۱۶۰ متقاضی طی امسال و سال گذشته خبر داد و گفت: این تسهیلات با نرخ ۱۸ درصد در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد، اما در طرح کارآمد و افرا تسهیلات با نرخ سود چهار درصد پرداخت می‌شود.

وی به پرداخت یک هزار و ۷۰۰ فقره تسهیلات تکلیفی به مبلغ ۴۸۰ میلیارد ریال در پنج ماهه نخست امسال اشاره و گفت: این تسهیلات در جهت مسکن روستایی، دیه زندانیان، قرض‌الحسنه ازدواج، تعمیرات مسکن روستائیان و... هستند.

فرجی با اشاره به سیاست بانک تجارت در جهت فروش املاک مازاد در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری یادآور شد: امسال در کشور تعدادی از این املاک به ارزش ۸۳۰ میلیارد ریال به فروش رسیده، در این استان نیز دو ملک برای فروش وجود دارد که به قیمت ۲۰ الی ۳۰ درصد قیمت کارشناسی بازار به فروش می‌رسند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 40296

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40296/316-میلیارد-ریال-تسهیلات-اقتصاد-مقاومتی-متقاضان-اعطا-املاک-مازاد-بانک-تجارت-واگذار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir