کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در چهارمحال و بختیاری

برگزاری ۲۰۰ عنوان برنامه در هفته نیروی انتظامی

12 مهر 1396 ساعت 12:39

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ عنوان برنامه همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود گفت: شعار این هفته "پلیس برای امنیت و امنیت برای همه" است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته ناجا از ۱۴ مهرماه آغاز و تا ۲۰ مهر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شعار این هفته "پلیس برای امنیت و امنیت برای همه" است اضافه کرد: هدف از هفته ناجا این است که عملکرد نیروی انتظامی و دیدار چهره به چهره و حضور در بین مردم اقشار مختلف مردم است و سرخط برنامه‌ها ارائه خدمات مضاعف به مردم می‌باشد.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ عنوان برنامه همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود ادامه داد: حضور در میعادگاه‌های نمازجمعه و سخنرانی فرماندهان انتظامی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، حضور در رسانه ملی، حضور در بین اقشار مختلف مردم، ارائه خدمات پزشکی، اهدای خون، برگزاری صبحگاه مشترک با حضور نیروهای مسلح، حضور مسئولین در مراکز نظارت همگانی (۱۹۷)، نواختن زنگ امنیت در مدارس، همایش تجلیل از طلایه‌‎داران فرهنگ ترافیک، تجلیل از حافظان قرآن کریم، نشست تعاملی با مسئولان قضایی استان جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم، اجرای ورزش صبحگاهی، نشست با افراد با نفوذ و ریش‌سفیدان عشایری جهت همیاری پلیس، نشست با همیاران پلیس، اجرای برنامه‌های اقتدار در محل‌های خاص در استان، حضور دسته جمعی در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا و... ازجمله برنامه‌های این هفته هستند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 36516

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36516/برگزاری-۲۰۰-عنوان-برنامه-هفته-نیروی-انتظامی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir