کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ياداشت/

پاسخ ملت غيور ايران در مقابل تحريم ها، همان حماسه 9دي است

پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان , 7 دی 1395 ساعت 9:43

شنيده ايم که برخي از عوامل ضد انقلاب طي نامه اي به رييس جمهور جديد آمريکا ترامپ، خواستار تحريم هايي بيشتري بر عليه جمهوري اسلامي ايران شدند...


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛ شنيده ايم که برخي از عوامل ضد انقلاب طي نامه اي به رييس جمهور جديد آمريکا ترامپ، خواستار تحريم هايي بيشتري عليه جمهوري اسلامي ايران شدند.

اينان همان افرادي هستند که در سال 88 در روز عاشوراي حسيني دوشادوش عوامل فتنه اقدام به تخريب اموال عمومي و هتک حرمت به عاشورا حسيني نمودند.

الان درخارج در کنار منافقين کور دل که خون دهها هزار ايراني برگردن آنهاست طي نامه اي خواستار تحريم مردم ايران شدند.
در آستانه 9 ديماه اين کور دلان و فتنه گران فراري و اين ضد انقلابهاي که چندين سال در درون نظام ديني لانه گسيل کردند.

چنين اقدامي عليه مردم هميشه در صحنه نموده هرچند که اين گروه در سال 88 نيز با طرح ريزي و ايجاد فتنه پس از نتيجه انتخابات واقدام به اغتشاش عليه امنيت ملي وتقاضا جهت اعمال تحريم ها و چراغ سبز به غرب جهت اعمال تحريم هاي بيشتر بدنبال خيانت به آرمانهاي انقلاب با بهره گيري از عناوين همچون حقوق بشر و ...

در راستاي بازي در جبهه غرب نموده و متاسفانه نقش برخي از فرزندان خواص نيز در اين راستا بسيار پررنگ است، کما اينکه با مخابره اقدامات فتنه گران به خارج از کشور و تقاضا جهت اعمال تحريم هاي بيشتر با عناوين تضييع حقوق بشري، تضييع حقوق شهروندي و ...

بدنبال سخت تر کردن وضعيت اقتصادي، معيشتي مردم و در تنگنا قرار دادن زندگي مردم جهت مقاصد پليد خود مي باشند و توانستند بر ملت ايران فشارهايي از طرف غربيها اعمال نمايند کما اينکه سخنان وزير خارجه وقت آمريکا به صراحت در خصوص فتنه سال 88 و تقاضاي اعمال تحريم هاي بيشتر توسط اين فتنه گران حاکي از همين موضوع مي باشد.

اينان کساني هستند که ملت و وطن خود را مي فروشند تابتوانند به مقاصد پليد خود يعني جاه طلبي برسند، عده اي از اينها که پس از فتنه 88 گريختند ودر دامان غربيها پناه آورده اند.

الآن نيز از رييس جمهور منتخب آمريکا مي خواهند که مردم ايران را تحريم نمايند حال اينکه پاسخ ملت غيور ايران همان حماسه 9 ديماه است، که چشم فتنه را کور و گوش آنان را کر نمود و با خروش انقلابي و لبيک به آرمانهاي امام(ره) درس به فتنه گران دادند که خواص بي بصيرت و فتنه گران را ناکام و در زبالدان تاريخ ريختند .

روز نهم دي روزي است که مردم ايران نشان دادند که با بصيرتند و در ميان گرد و غباري که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم مي کنند و نه دست از راهبر واقعي که همانا ولايت فقيه است بر مي دارند.

در نهايت روز نهم دي روزي است که مردم مسلمان و انقلابي ايران نشان دادند که اين جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند: «پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به مملکت تان آسيب نرسد» به خوبي و در عمل به آن معتقد و پايبند هستند.

انتهاي پيام1022ج/ 630 ل
 


کد مطلب: 32376

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/note/32376/پاسخ-ملت-غيور-ايران-مقابل-تحريم-همان-حماسه-9دي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir