کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطيب موقت نماز جمعه بروجن تاکيد کرد

مردم به ياري زلزله زدگان غرب کشور بشتابند

26 آبان 1396 ساعت 15:07

خطيب موقت نماز جمعه شهر بروجن توصيه کرد: مردم از کمک هاي نقدي و غيري نقدي خود در کمک به زلزله زدگان غرب کشور دريغ نکنند که حاجت مومن را رفع کردن بهتر از هفتاد طواف کنار خانه خداست.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام سيد مسيح حسيني در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي فرا رسيدن سالروز رحلت پيامبر گرامي اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبي (ع) و نيز درگذشت جمعي از هم‌وطنان‌مان در زلزله اخير مناطق غرب کشور را تسليت گفت.

وي با بيان اين که زلزله زدگان به شدت محتاج دست هاي با برکت ما هستند، توصيه کرد: از کمک هاي نقدي و غيري نقدي خود دريغ نکنيد که حاجت مومن را رفع کردن بهتر از هفتاد طواف کنار خانه خداست.

خطيب موقت نماز جمعه شهر بروجن افزود: خوشبختانه مردم هميشه در صحنه ايران باز هم با کمک‌رساني بي‌نظير خود حس نوع‌دوستي را به نمايش گذاشتند.

حجت الاسلام حسيني در ادامه داد: حرکت مهربانانه و کمک هاي مردم در سراسر کشور سبب دلگرمي و کاهش آلام مردم مصيبت‌ ديده کرمانشاه مي شود.

وي در بخش ديگري از خطبه ها بر لزوم همبستگي مردم براي کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه تاکيد کرد و گفت: مردم به هر طريق ممکن به مناطق زلزله زده کرمانشاه کمک کنند.

خطيب موقت نماز جمعه شهر بروجن گفت: از مردم ولايتمدار، انقلابي و همراه بروجن تقاضا مي‌کنم هر چه در توان دارند نسبت به مردم زلزله‌زده کمک کنند.

حجت الاسلام حسيني اضافه کرد: اين صحنه ها نشان مي دهد که مردم ما فهيم ترين و با بصيرت ترين افراد هستند و همبستگي خود را در مواقع سختي به خوبي نشان مي دهند.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک


کد مطلب: 37146

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37146/مردم-ياري-زلزله-زدگان-غرب-کشور-بشتابند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir