کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس بنياد نخبگان چهارمحال و بختیاری:

40 طرح ارسالی به دبیرخانه استاني پنجمين جشنواره ملي علم تا عمل ارزیابی شد

18 بهمن 1393 ساعت 13:19

رئيس بنياد نخبگان استان گفت: تعداد ۴۰ طرح به دبیرخانه استانی ارسال که ۲۰ طرح که بر اساس مستندات فني و مالي که حداقل امتیاز را کسب نمودند به دبيرخانه مركزي ارجاع داده مي شوند.


به گزارش جهانبین نیوز رئيس بنياد نخبگان استان گفت: تعداد ۴۰ طرح به دبیرخانه استانی ارسال شده بود و ۲۰ طرح که بر اساس مستندات فني و مالي که حداقل امتیاز را کسب نمودند به دبيرخانه مركزي ارجاع داده مي شوند.

دكتر خداداد پيرعلي با اشاره به اينكه اين طرح ها در زمينه هاي صنايع خودرو، شيمي و پليمر، فناوري هاي نانو، الكترونيك، بازي هاي فكري، كشاورزي، دامپروري و گياهان دارويي مي باشد، افزود: با ارزیابی دبيرخانه مركزي جشنواره، پنج طرح در بخش برگزيده های استانی و مابقی در بخش نمایشگاهی جشنواره حضور پیدا خواهند نمود.
 
وي هدف اصلي اين دوره نمايشگاه و جشنواره را به تصوير كشيدن توان استان هاي کشور در اقتصاد دانش بنيان دانست و گفت: بدين منظور پنجمين جشنواره و نمايشگاه علم تا عمل در سه بخش برگزيدگان استاني، برگزيدگان ملي و بخش نمایشگاهی برگزار می شود.

پيرعلي گفت: در اين دوره تنها شركت هايي اعم از تعاوني و خصوصي مي توانند به عنوان شركت كننده وارد فرآيندهاي مربوط مي شوند و علاوه بر آن شركت ها مي بايست در مرحله اي از تجاري سازي طرح خود باشند كه توليد داشته و آن را به فروش رسانده باشند.

دبیر استانی جشنواره علم تا عمل گفت: طرح ها براساس معيارهاي فناوري، مجوزها، استانداردها، وضعيت بازار، تيم اجرايي طرح، ميزان اشتغالزايي، وضعيت استقرار، ميزان ريسك، پيش بيني سوددهي و ضرورت ملي، مورد ارزيابي قرار گرفتند.

گفتنی است ارزیابی این طرح ها با حضور رئيس بنياد نخبگان استان، مديركل آموزش و پژوهش استانداري، نماينده پارك علم و فناوري، نماينده شركت شهرك هاي صنعتي و نماينده اتاق صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 20766

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20766/40-طرح-ارسالی-دبیرخانه-استاني-پنجمين-جشنواره-ملي-علم-عمل-ارزیابی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir