:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - ارتباط بین دانشگاه و صنعت کم‌رنگ است/خروجی دانشگاه باید ایده‌محور و کارآفرین باشد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری:

ارتباط بین دانشگاه و صنعت کم‌رنگ است/خروجی دانشگاه باید ایده‌محور و کارآفرین باشد

22 دی 1394 ساعت 9:10

سرپرست پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: دانشگاه می‌تواند نقطه عطفی برای تولید دانش و کارآفرینی باشد و خروجی دانشگاه باید دانشجوی ایده‌محور و کارآفرین باشد.


به گزارش جهانبین نیوز اسماعیل پیرعلی سرپرست پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نیاز امروز کشور اشتغال و کارآفرینی است و خروجی دانشگاه باید دانشجوی ایده‌محور و کارآفرین باشد ادامه داد: در حال حاضر سیاست کشور توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان است.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه در حال حاضر ارتباط مناسبی بین دانشگاه و صنعت شکل نگرفته است افزود: پر کردن این خلا و تکمیل زنجیره علم تا ثروت یکی از وظایف مهم و اساسی پارک علم و فناوری است.

پیرعلی بیان داشت: دانشگاه می‌تواند نقطه عطفی برای تولید دانش و کارآفرینی باشد ما به دنبال این هستیم که با ایجاد یک ارتباط موثر راه را برای استفاده از این ظرفیت هموار کنیم.

در ادامه این دیدارحسینعلی قجری رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری نشست‌های اینچنینی را نقطه آغازی برای ورود و تعامل دانشجویان و هیات‌های علمی به پژوهش‌های فناوری‌محور عنوان و خاطرنشان کرد: باید برای حل مشکلات کشور در کارآفرینی مدیریت در پارک علم و فناوری و تعامل با دانشگاه تقویت شود.

وی همچنین گفت: برگزاری کارگاه‌های مشترک، ایجاد مرکز رشد در این دانشگاه و استفاده از ظرفیت‌های موجود دو طرف را زمینه‌ساز رشد و شکوفایی کشور است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 26706

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26706/ارتباط-بین-دانشگاه-صنعت-کم-رنگ-خروجی-باید-ایده-محور-کارآفرین-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir