کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ديدار مديرکل و کارکنان حفاظت محيط زيست چهارمحال و بختياري با دوچرخه سوار زائر کربلا

11 آبان 1396 ساعت 9:49

دوچرخه سوار زائر کربلا که از اربعين گذشته سفر خود را با پرچم دفاع مقدس و مدافعان حرم آغاز کرده بود، پس ازسفر به ۲۳ استان کشور در جمع کارکنان حفاظت محيط زيست چهارمحال و بختياري حضور يافت.


به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ دوچرخه سوار زائر کربلا اهل شهريار تهران که از اربعين گذشته سفر خود را با پرچم دفاع مقدس و مدافعان حرم آغاز نمود پس از سفر به ۲۳ استان کشورمان به شهرکرد رسيد و از سوي مديرکل و کارکنان حفاظت محيط زيست استان مورد استقبال قرارگرفت.

وي در ادامه سفر خود تا اربعين حسيني به کربلاي معلي مشرف خواهد شد.

رکوردار سفر در تور ايرانگردي، موفقيت در پنج بار سفر دور ايران و سه بار کل استان هاي کشور و هفت بار تشرف به کربلا را در کارنامه ي خود دارد.

روح الله بصيري نيا در جمع کارکنان حفاظت محيط زيست ضمن ابراز خرسندي و تقدير از مساعدت و مهمان نوازي مديرکل گفت: بي شک زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا کاري بسيار ارزشمند و قابل تقدير مي باشد و اينک اينجانب به نيت تجليل از خانواده معظم شهيدان جانبازان و آزادگان سر افراز با توجه به فرمايشات فرماندهي معظم کل قوا در سالي که مزين گرديده به «اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال» سراسر خاک ايران اسلامي را با دو چرخه رکاب بزنم.

شهرام احمدي مديرکل حفاظت محيط زيست استان نيز ضمن تقدير از اقدام فرهنگي و زيست محيطي اين زائر گفت: نيروهاي خدوم حفاظت محيط زيست همواره با تأسي به اهل‌بيت عصمت و طهارت در انجام وظايف خطير خود کوشيده اند و ضمن خيرمقدم، حضور زائر گرانقدر کربلا را بهانه اي براي تجديد ميثاق با ولايت مي‌دانند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 36903

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36903/ديدار-مديرکل-کارکنان-حفاظت-محيط-زيست-چهارمحال-بختياري-دوچرخه-سوار-زائر-کربلا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir