کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درهفته دفاع مقدس/

برگزاري صبحگاه مشترک نيروي هاي انتظامي و نظامي در شهرستان سامان+ تصاوير

2 مهر 1396 ساعت 8:16

به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحيصلي جديد، صبحگاه مشترک نيروي هاي انتظامي و نظامي در شهرستان سامان برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما ، صبحگاه مشترک نيرو هاي انتظامي و نظامي سامان همزمان با هفته دفاع مقدس و بازگشايي مدارس در اموزشگاه شهيد رياحي با حضور امام جمعه سامان, فرماندار, فرمانده نيروي انتظامي ،فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان برگزار شد.

مهرداد رحيمي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه هفته دفاع مقدس ياد آور رشادت هاي مردم ايران در هشت سال دفاع مقدس است، اظهار داشت: دفاع هشت ساله مردم در برابر دشمنان يک دفاع الهي بوده است که مردم شجاع ايران در برابر تمام ابر قدرت ها بوده است .

رحيمي با بيان اينکه بهترين نکته اي که امروز بايد در موضوع دفاع مقدس به آن دقت کرد اين است تا زماني که حق و باطل هست و دفاع هم هست و زماني که استعمار گر هست بايد مردم مسلمان دفاع کنند ، بيان داشت: امروزه دفاع در برابر جنگ نرم و جنگ اقتصادي دشمن بر مردم ولايت مدار لازم است.

وي افزود: هفته دفاع مقدس به برکت فرهنگ ايثار و شهادت، انقلاب شکل گرفت به برکت فرهنگ نرم عاشورايي قيام امام حسين (ع) شکل گرفت و اين قدرت نرم فرهنگ جهادي و ايثار و شهادت است که جغرافياي مقاومت ايجاد مي‌کند.

رحيمي خاطرنشان کرد: پيام نهايي شهدا اين است که با هم باشيم و نسل جوان امروز در ميدان بزرگ‌تر حضور دارند و اين عرصه نياز به مقاومت دارد و بايد در اين ميدان راه شهدا را فراموش نکنيم چرا که اگر فراموش شود شرمنده شهدا مي‌شويم و بايد نقشه راه را از رهبرمان و خانواده شهدا و جانبازان بگيريم.

انتهاي پيام1022ج /۶۰۱س


کد مطلب: 36363

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/36363/1/برگزاري-صبحگاه-مشترک-نيروي-هاي-انتظامي-نظامي-شهرستان-سامان-تصاوير

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir