کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کوچه هاي زخمي شده حکيم نظامي در انتظار آسفالت شهرداري شهرکرد

7 آذر 1396 ساعت 12:18

وضعيت آسفالت تعداد زيادي از کوچه هاي بلوار فرهنگ حکيم نظامي شهرکرد بسيار نامناسب است و اين وضعيت سبب نارضايتي شهروندان ساکن در اين کوچه ها شده است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ وضعيت آسفالت تعداد زيادي از کوچه هاي بلوار فرهنگ حکيم نظامي شهرکرد بسيار نامناسب است و اين وضعيت سبب نارضايتي شهروندان ساکن در اين کوچه ها شده است.

کوچه هايي که مدتي است شهرداري قول آسفالت و ترميم را مي دهد اما متاسفانه تاکنون این کوچه هاي زخمي رنگ آسفالت را به خود نديده اند.

آسفالت خيابان‌ها و کوچه ها که از زيبايي‌هاي شهري محسوب مي شوند و بهتر است شهرداري توجه بيشتري را نسبت به آن داشته باشد.

اين کوچه و خيابان ها به دليل انشعاب فاضلاب شهري زخمي شده و شايد عدم هماهنگي بين آب و فاضلاب و شهرداري موجب شده باشد که بلافاصله بعد از لوله کشي آسفالت انجام نگيرد.

حفاري و لوله‌کشي فاضلاب در اين محله ها بايد در تابستان صورت گيرد که بعد از اتمام آن کار بلافاصله آسفالت آن نيز انجام شود اما متاسفانه بدون برنامه‌ريزي‌هاي دقيق اين کار زماني صورت گرفته است که پايان آن با فصل سرما روبه‌رو شده و همين امر موجب شد که با اولين بارندگي در شهرکرد وضعيت اين کوچه و معابر نامناسب باشد.


علي رغم پيگيري هاي ساکنين؛ شهرداري تاکنون هيچ اقدامي در راستاي آسفالت معابر نکرده است

محمود مولوي يکي از ساکنين کوچه هاي بلوار فرهنگ حکيم نظامي در گفت‌وگو با خبرنگار بام ايران خبر اظهار کرد: وضعيت کوچه هاي بلوار فرهنگ حکيم نظامي نامناسب است و با بارش باران ظاهر بسيار زشتي به محله داده است.

وي تصريح کرد: ساکنين اين محله پيگيري هاي زيادي جهت آسفالت کرده اند اما متاسفانه تاکنون اقدامي از سوي شهرداري صورت نگرفته است.

مولوي با بيان اينکه کنده کاري در اين کوچه ها به علت تعويض لوله هاي آب است عنوان کرد: با بارش باران زندگي مردم متاسفانه با گل يکي شده است.

وي با بيان اينکه شهرداري حتي جدول ها را در اين کوچه ها باز نکرده است اذعان داشت: به علت بسته بودن جدول آب از مسیر جدول عبور نمي کند و به منازل مردم رفته و وضعيت نامناسبي را رقم زده است.

مولوي خاطرنشان کرد: شهرداري قول شن ريزي در اين کوچه ها را داده بود که متاسفانه تاکنون در اين راستا نيز اقدامي صورت نگرفته است.


آسفالت معابر اصلي حکيم نظامي در دست اجرا است

نادر شيرمحمدي معاون شهرداري منطقه سه شهرکرد در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر اظهار کرد: اداره آب و فاضلاب شهري کل لوله هاي منطقه حکيم نظامي و بلوار فرهنگ شهرکرد را تعويض نموده است به همين جهت نياز است ابتدا قبل از آسفالت زيرسازي آن انجام گيرد.

وي با بيان اينکه حفاري ها جهت لوله کشي هم طولي و هم عرضي بوده تصريح کرد: در حال حاضر ما براي ترميم و آسفالت از خيابان هاي اصلي شروع به کار نموده ايم.

شيرمحمدي بيان داشت: بعد از هر خياباني که زيرسازي و آسفالت آن انجام شد بلافاصله کوچه هاي آن آسفالت مي شود.

وي با بيان اينکه در حال حاضر کل دستگاه هاي شهرداري در اين منطقه در حال کار کردن هستند اذعان داشت: بعد از زيرسازي آسفالت ريخته مي شود.

شيرمحمدي با اذعان بر اينکه آسفالت معابر اصلي از نظر ما مهم تر است خاطرنشان کرد: هر خياباني که آسفالت شد بلافاصله کوچه همان خيابان هم آسفالت خواهيم کرد.

وي با اشاره به اينکه سه هزار ترانشه در آن منطقه وجود دارد که کل انشعاب هاي آن عوض شده است عنوان کرد: کل مسير هاي عرضي ها و طولي در آن منطقه کنده شده است که براي زير سازي آن مدتي زمان مي‌برد.

به گزارش بام ايران خبر؛ بد نيست گاهي مسئولين براي اجراي يک پروژه در سطح شهر حال شهروندان را نيز در نظر بگيرند که موجب نارضايتي آن ها نگردد.

حفاري کردن بايد درست در زماني انجام مي شد که بعد از اتمام آن بلافاصله شهرداري وارد عمل شده و اجازه ندهد اين پروژه به فصل سرما برخورد کند که شاهد اينگونه نارضايتي ها از طرف شهروندان نيز نباشند.

گزارش: مرضيه عالي پور هفشجاني

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 37353

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37353/کوچه-هاي-زخمي-شده-حکيم-نظامي-انتظار-آسفالت-شهرداري-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir