کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرکل بنياد شهيد چهارمحال و بختياري

گلزار شهداي روستاي کران ساماندهي و بهسازي مي‌شود

27 دی 1394 ساعت 17:34

مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران چهارمحال و بختياري در سفر به فارسان از ساماندهي گلزار شهدا روستاي کران خبر داد.


به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، قدرت‌الله رئيسي افزود: فاز اول اين گلزار ساماندهي و بهسازي شده است و در سال 95 به بهره برداري مي رسد.

رئيسي از زيرسازي و آسفالت جاده گلزار شهداي روستاي کران خبر داد و گفت: با همکاري اداره کل بنياد مسکن چهارمحال و بختياري جاده گلزار شهداي روستاي کران زيرسازي و آسفالت مي‌شود.

وي از شهدا به عنوان وارثان اصلي انقلاب و اين نظام الهي نام برد و گفت: ابروي نظام در گرو ساماندهي و نگهداري از گلزار شهداست.

به گفته وي، شهدا کساني بودند که در اوج مردانگي و گذشت تمام داشته‌هايشان را براي حراست از ارزش‌هاي ديني و انقلابي در طبق اخلاص گذاشته و بي‌هيچ چشمداشتي خون پاکشان را فداي اسلام و انقلاب کردند.

مديرکل بنياد شهيد استان با بيان اينکه شهدا حق بزرگي بر گردن ما دارند، افزود: تلاش در راستاي ترويج روحيه ايثار و شهادت و حرکت در مسير اهداف شهدا حق بزرگ شهدا بر گردن تمام مسئولين و مردم شهيدپرور ايران اسلامي است.

رئيسي تصريح کرد: ساماندهي و حفاظت از گلزار شهدا به عنوان ميراث بجا مانده از اين عزيزان از ديگر رسالت‌هاي اين ملت در پاسداشت ايثار و جانفشاني شهداي گرانقدر است.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 26823

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26823/گلزار-شهداي-روستاي-کران-ساماندهي-بهسازي-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir