کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیانیه جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در حمایت از جریان عدالت طلبی و مطالبه گری در استان

فشار به عدالت خواهان از رسانه ها تا جنبش دانشجوئی

6 دی 1395 ساعت 12:07

جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ضمن تقبیح و محکومیت این گونه حرکات وبرخوردهای با بدنه نیروهای انقلاب ، حمایت همه جانبه از جریان عدالت طلبی و مطالبه گر و علی الخصوص مواضع انقلابی و عدالت محور دبیر انجمن اسلامی تحکیم وحدت دانشگاه آزاد شهرکرد اعلام داشته و به مدیران رده بالای استان هشدار می دهد که این گونه برخوردها تنها جریان دلسوز و عدالت محور استان را به انزوا کشانده و فضا را برای جولان سالوس نمایان و متملقان نان به نرخ روز خور باز می کند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در خصوص برخوردها و فشارهایی که این روزها به جریان انقلابی و مطالبه گر استان وارد آمده بیانیه ای را صادر کرد متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
یکی از مهمترین دستاوردهای نظام اسلامی که جزو مطالبات محوری جامعه انقلابی و رهبری و از اصول اولیه انقلاب سال 57 بوده است، مسئله آزادی است که در  چارچوب شریعت اسلامی، مصادیق متعددی دارد که از مهمترین آنها آزادی قلم و بیان است.آزادی قلم و بیان در یک نهاد، سازمان و یا یک نظام سیاسی موجب تثبیت و تقویت نقاط قوت و نفی و نهی از ضعف ها و آسیب ها شده و رشد و پیشرفت را به دنبال دارد.
 
همواره در این سالها رفتار دولتها و دولتمردان با منتقدان در شعار و عمل متناقض بوده است. این در صورتی است که پرده پوشی بر واقعیات، یا خود را به بی خبری زدن، واقعیتها را عوض نمی کند. وقتی در کسی یا جایی یا رفتار و برخوردی اشکال وجود داشته باشد، فرزانگان عاقل، از هر تذکّر اصلاحی استقبال می کنند، تا آن را برطرف سازند. اما جاهلان و خودخواهان، دوست دارند که در همان موارد نیز، مدح و تملّق و ثنا بشنوند و بر عیوب و کاستیها و زشتیها سرپوش بگذارند.
 
اکنون در سال پایانی دولت با نگاهی به عملکرد دولت یازدهم در حوزه نقد پذیری در می یابیم که دولتی که با شعارهای "نقادی هنر است نه هتاکی" و یا "نبندید دهان ها را و نشکنید قلم ها را" ژست نقد پذیری به خود گرفته بود در برخورد با منتقدان گوی سبقت را از دولت سازندگی که سردمدار دوران تک صدایی و نفی نقد و برخورد با منتقدان بوده را ربوده است.
 
چندی است برخی مدیران در استان برای فرار از پاسخگوئی نسبت به عملکرد خود و به جای پیگیری مطالباتی که منتقدان دلسوز و دغدغه مند که آرمانی جز پیشرفت و تعالی استان ندارند، ضمن تغییر موضوع، از هر حربه ای برای فرار از پاسخگوئی استفاده می کنند. برخی با حمله به رسانه ها برخی با مطرح کردن سناریوی سوخته و قدیمی شکایت از رسانه ها و برخی دیگر هم با بایکوت کردن جریان انقلابی و عدالت خواه چه در استان همچون برخورد با منصور نظری شاعری که به دلیل افشای برخی فسادها و چه در بدنه ی جنبش دانشجوئی همچون برخورد نه چندان شایسته ی دانشگاه آزاد با تشکل انجمن اسلامی تحکیم وحدت آن هم تنها به دلیل بیان مواضع اصولی و مطالبات به حقی که از مدیریت استان توسط دبیر این تشکل آن هم در تریبون نماز جمعه طرح شد.
 
دبیر انجمن اسلامی تحکیم وحدت صرفا بخاطر بیان مطالبات خود از مدیریت استان و نقد به عملکرد ایشان و همچنین ارائه ایراد نسبت به نحوه مدیریت کشور اکنون از سوی هیئت نظارت بر تشکل های دانشگاه آزاد شهرکرد تا مرحله ی انحلال تشکل انجمن اسلامی تحت فشار قرار گرفته شده است و این تنها به دلیل اعلام مواضع بجا و بحق تشکلی است که دغدغه نظام و انقلاب و مقابله با مدیران لیبرال مسلک درون مدیریت استان و کشور دارد.
 
جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ضمن تقبیح و محکومیت این گونه حرکات وبرخوردهای با بدنه نیروهای انقلاب ، حمایت همه جانبه از جریان عدالت طلبی و مطالبه گر و علی الخصوص مواضع انقلابی و عدالت محور دبیر انجمن اسلامی تحکیم وحدت دانشگاه آزاد شهرکرد اعلام داشته و به مدیران رده بالای استان هشدار می دهد که  این گونه برخوردها تنها جریان دلسوز و عدالت محور استان را به انزوا کشانده و فضا را برای جولان سالوس نمایان و متملقان نان به نرخ روز خور باز می کند. از طرفی جریان انقلابی استان نیز باید با حضور جدی تر در عرصه مطالبات استانی و مطالبه ی پاسخگوئی مسئولین نسبت به عملکردشان مانع ایجاد چنین برخوردهایی که با اصول و آرمانهای انقلاب سالهای نوری فاصله دارد شوند و عرصه را بر مسئولین که فشار را بر پاسخگوئی برمی گزینند تنگ کنند

 1395/10/6
جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری

انتهای پیام/ 1028ج


کد مطلب: 32358

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32358/فشار-عدالت-خواهان-رسانه-جنبش-دانشجوئی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir