کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار عبدالله مبيني مطرح کرد:

​ما انقلابمان را به برکت خون شهيدان صادر کرديم/ شهدا شاخ قدرت دشمن را شکستند

20 بهمن 1396 ساعت 13:10

يکي از فرماندهان ارشد سپاه گفت: در دوران دفاع مقدس انگيزه صدام اين بود که ايران، انقلاب را صادر نکند اما با برکت خون شهيدان انقلاب ما اسوه و الگو براي تمام جهانيان شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر ؛ سردار عبدلله مبيني از فرماندهان ارشد سپاه عصر امروز در يادواره شهدا شهر هفشجان و رونمايي از سنگ يادبود شهيد مدافع حرم منصور عباسي هفشجاني اظهار کرد: شهيدان ما در تمام عرصه ها حضور داشتند و اين چيزها حکايت نميکند مگر زنده بودن ارزش هاي بالاي انساني که خيلي از انسان ها پاک سرشت به دنبال آن هستند.

وي با اشاره به اينکه وقتي روند سير تاريخي هفشجان مطرح شود سراسر مجاهدت ، تلاش و کوشش است بيان داشت: هفشجان پايتخت صنعت ايران، است و در خلاقيت و نو آوري ، نقش ها آفريده است.

سردار مبيني ادامه داد: همه اين نقش هاي مختلف بيان گر اين است که مردم ما قدر خودشان را پيش از آني که هست بدانند

شهيد عباسي مزد تلاش و مجاهدت خالصانه خود را گرفت

وي ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا خصوصا" شهيد مدافع حرم حاج منصوري عباسي بيان داشت: شهيد منصور عباسي مزد تلاش و مجاهدت خالصانه خود را گرفت.

سردار مبيني اذعان داشت: درس معرفت ، دفاع از حق، مبارزه با ظلم و ستم , جنگ هشت سال دفاع مقدس الگو و اسوه اي شد براي همه نسل هاي آينده.

وي با اشاره به اينکه در دوران دفاع مقدس انگيزه صدام اين بود که ايران ، انقلاب را صادر نکند بيان داشت: ما انقلابمان را به برکت خون شهيدان صادر کرديم.

ما در دوران دفاع مقدس ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را شکستيم

سردارمبيني با بيان اينکه ما در دوران دفاع مقدس ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را شکستيم اذعان داشت: ما انقلاب خود را صادر کرديم اما نه از جنس و نوعي که صدام تصور مي کرد بلکه اين انقلاب اسوه و الگو براي همه جهانيان شد.

وي اذعان داشت: برگزاري يادواره شهدا اين است که ما بگوييم شهيدان جاي شما خالي است.

سردار مبيني يادآور شد: آمريکا و اسرائيل هزينه هاي سنگيني کردند آن ها آمدند تا تفکر اهل بيت را از روي زمين بردارند اقدامات خود را پياده کردند اما با
شهادت دلير مردان ما شاخ قدرت آن ها شکسته شد که تصور آن هم نميکردند.

وي با بيان اينکه بهاي خون شهيدان عظمت جمهوري اسلامي است بيان داشت: امروز جمهوري اسلامي ايران قدرت برتر است.

سردار مبيني با بيان اينکه تواني که جمهوري اسلامي دارد توان فوق العاده است اظهار کرد: قدرت ايران در اين است که آمريکائي ها هر طرحي را که بخواهند در منطقه اجرا کنند قادر نخواهند بود.

وي با بيان اينکه هدف ايرانيان مقدس و انگيزه بالاي آن ها را در پي دارد عنوان کرد: عزتي که امروز ايران به واسطه خون شهيدان به دست آورده است تصور نايافتني است که دشمن را از تصور آن عاجز کرده است.

سردارمبيني افزود: همه شما روز به روز عزتي را طي مي کنيد که در طول تاريخ بي نظير است .

وي در پايان خاطر نشان کرد: شما ملتي هستيد که انتخاب شده ايد و پرچمي را که شهداي بزرگ بالا بردند و براي آن عزت آفريدند ما بايد با شناخت, آگاهي و بصيرت در مسيري ببريم که به دست صاحب اصلي آن آقا امام زمان(عج) برسانيم.

انتهاي پيام/۵۳۰ب


کد مطلب: 38451

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38451/ما-انقلابمان-برکت-خون-شهيدان-صادر-کرديم-شهدا-شاخ-قدرت-دشمن-شکستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir