کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مهدی فقیه در گفتگو با «بسیج»:

افتخار می‌کنم در خانه ماهواره نداریم

2 مرداد 1395 ساعت 12:30

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه ماهواره آثار مخربی بر روح و روان جوانان و نوجوانان می گذارد، گفت: من و همسرم مفتخریم که در منزلمان ماهواره نداریم و اوقات خود را به بیهودگی نمی گذرانیم.


به گزارش جهانبین نیوز؛ مهدی فقیه بازیگر سریال «لیلی با من است» در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه دیدن برنامه های ماهواره در جامعه در حال گسترش است و اخیرا برخی از خانواده ها آگاهانه یا نا آگاهانه، اوقات فراغت فرزندان خود را با برنامه های آن پر می کنند، گفت: نباید از تاثیر تماشای برنامه های ماهواری بر روند تحصیلی و فرهنگ ایرانی اسلامی آن ها غافل باشیم زیرا بیشتر برنامه های ماهواره به خالی کردن ذهن نوجوانان و جوانان از ارزش های فرهنگی و دینی می پردازد.

وی ادامه داد: ماهواره مهمترین ابزار دشمن در جهت تأمین منافع آن است و حس سرخوردگی و عقب ماندگی جهان سومی را به نسل جوان القا میکند تا از این طریق فرهنگ خود را برتر معرفی کند و نوجوانان و جوانان ما را غربزده کند.

فقیه تاکید کرد: مهمترین وظیفه بر عهده ی خانواده است که محیط خانه را از اینگونه ابزار پاک سازد و یا حداقل بتواند افکار و باورهای فرزندان خود را به گونه ای از اموزه های دینی و فرهنگ ملی غنی سازد که تاثیر فرهنگ غرب به مراتب کمرنگ تر شود؛ از سوی دیگر اوقات فراغت نوجوانان و جوانان رابا برنامه های سالم ورزشی، هنری و تفریحات سالم پر کنند تا گرایش آن ها به برنامه های ماهواره کمتر شود.

این بازیگر سینما و تلویزیون ابراز داشت: از آن جا كه دشمنان ما با مسأله نظامي موفق به پيشبرد اهداف خود مبني بر تصرف و تسخير ايران اسلامی نشدند، بر همين اساس از ابزارهايي مانند ماهواره، اينترنت و... كمك گرفته اند تا مردم يك كشور را از طريق القاي شبهات و حرف هاي غير واقعي نسبت به نظام دلسرد كرده وآنها را به نوعي به دشمني با نظام دعوت مي كنند و اين اقدام از طريق راه هاي مختلف و در ظاهري بسيار زيبا و فریبنده و با اظهار كمك به مردم يك كشور صورت مي پذيرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من و همسرم مفتخریم که در منزلمان ماهواره نداریم و اوقات خود را به بیهودگی نمی گذرانیم.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 29541

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29541/افتخار-می-کنم-خانه-ماهواره-نداریم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir