کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهار محال و بختياري تاکید کرد

پژوهش ، موتور محرکه توسعه

8 آذر 1396 ساعت 13:57

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: پژوهش موتور محرکه توسعه در کشورهاي توسعه يافته است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ سيامک سليماني معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري در اختتاميه نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فناوري اظهار کرد: پژوهش در هر لحظه و هر ثانيه از زندگي بايد باشد و به آن بها داده شود.

وي با اشاره به اينکه هفته پژوهش فرصت مناسبي براي همگان است تصريح کرد: از پزشکان تا مديران و آحاد ملت با دستاوردها و چالش هاي فراواني پژوهشي روبه رو هستند که بايد آن ها را شناسايي کنند

سليماني افزود: مشکلات بايد شناسايي شود و در ارتباط با آن نقش و اهميت پژوهش بايد ديده شود.

وي اذعان داشت: پژوهش از اهميت بسيار بالايي برخوردار است به گونه اي که که در تصميم گيري مديران و در راه ايجاد رفاه و آسايش براي مردم بايد از آن استفاده کرد.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: پژوهش يک گامي است که پژوهشگران براي شفاف سازي آينده بر مي دارد تا پاسخ دقيق به مشکلات انسان بدهد.

سليماني اظهار کرد: باپژوهش راهي را که مي خواهيم ادامه دهيم بايد روشن کنيم.

رسالت اصلي پژوهشگران و محققان سيانت از حريم حقيقي است

سليماني با بيان اينکه پژوهش سيانت از روشنگري و آشکار کردن راه آينده است اذعان داشت: با کشف حقيقت راهي را بايد انتخاب کنيم که سعادت در آن است.

وي اظهار کرد: پژوهش گر روشن کننده راه پرپيچ و خم زندگي است و يکي از مهم ترين وظيفه انسان مومن پايداري از حق و حقيقت است.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: پژوهش نه تنها روشنگر کننده و کليد فتح دنياست بلکه کمال اخروي را در سايه پژوهش بايد قرار دهيم.

سليماني اظهار کرد: تنها راه انتخاب و گزينش دين راه تحقيق است و کسي را بيشتر دوست دارد که اعتقادات ديني را از راه تحقيق بدست آورده باشد.

وي با اشاره به اينکه کسي بيشتر رستگار است که عملش بر اساس درک روشن، درست و دقيق باشد عنوان کرد: ضرورت مقابله با مشکلات و چالش ها که روبه روي بشريت قرار دارد پژوهش است.

سليماني تصريح کرد: پژوهش موتور محرکه توسعه و کشورهاي توسعه يافته است که چهار درصد از توليد ناخالص ملي به امر پژوهش اختصاص مي دهد.

لازم به ذکر است در اين برنامه ۲۴ پژوهشگر برتر معرفي شد که هفت نفر آن ها از هيئت علمي دانشگاه، دو دستگاه اجرايي، هفت نفر فناور, سه دانشجو و پنج دانش اموز و سه معلم.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 37371

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37371/پژوهش-موتور-محرکه-توسعه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir