کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با آخرين روز از هفته بسيج؛

همايش شکوه مقاومت با اجتماع بزرگ بسيجيان در اردل برگزار شد+تصوير

5 آذر 1397 ساعت 11:54

همزمان آخرين روزازهفته بسيج، همايش شکوه مقاومت در شهرستان اردل با حضور بيش از يک هزار نفر از بسيجيان شهرستان در راستاي تجليل از جهادگران بسيجي و آشنايي بيشتر آنها در زمينه ارتقا سطح امنيت و مقاومت برگزار شد.


به نقل از جهانبين نيوز، صبح امروز همايش بسيجيان شهرستان اردل با عنوان «شکوه مقاومت» با حضور امام جمعه شهر اردل، فرماندار، مسئولين شهرستان و جمع پرشماري از اقشار مختلف جامعه بسيج در حسينيه شهدا شهر اردل برگزار شد.

سيد محمود موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان اردل در اين همايش، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: همايش امروز فرصتي براي تجديد ميثاق دوباره با آرمان‌هاي امام راحل و شهداست.

موسوي با بيان اينکه امروز براي لبيک به مقام معظم رهبري گرد هم جمع شده‌ايم، افزود: به عنوان سرباز ولايت، معظم‌له هر کجايي که اشاره کنند، پا در رکاب خواهيم بود و اميدواريم پرچم ولايت به صاحب اصلي آن اهدا شود.

وي ادامه داد: بسيج به عنوان موتور محرکه انقلاب اسلامي در تمام مأموريت‌ها موفق بوده است، تصريح کرد: اميدواريم همه جزو بسيجيان بااخلاصي باشيم که نام ما به عنوان سرباز واقعي امام زمان (عج) به ثبت برسد.

در ادامه حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل به نقش بسيج در انقلاب اسلامي و دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: حضور فعال بسيجيان در عرصه هاي مختلف ضامن عزت و اقتدار نظام اسلامي است.

بهرامي ادامه داد: بسيجيان قهرمان گوش به فرمان مقام معظم رهبري آماده جانفشاني و فداکاري در صحنه هاي مورد نياز کشور هستند و لحظه اي دست از اهداف و آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي بر نمي دارند.

وي به ضرورت هوشياري و بصيرت بسيجيان در برابر فعاليت هاي فرهنگي استکبار جهاني تاکيد کرد.

امام جمعه شهر اردل اظهار داشت: حفظ آمادگي و مقابله با توطئه هاي دشمنان بخصوص در عرصه فرهنگي وظيفه اي ديني ، ارزشي و انقلابي است و بايد همه تحت زعامت مقام معظم رهبري از نظام دفاع کنيم.

در اين مراسم چندين برنامه فرهنگي و هنري اجرا شد و بسيجيان شهرستان اردل آمادگي خود در دفاع از اهداف نوراني انقلاب اسلامي و حضور در عرصه هاي مختلف اعلام کردند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 40881

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/40881/1/همايش-شکوه-مقاومت-اجتماع-بزرگ-بسيجيان-اردل-برگزار-تصوير

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir