کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس سازمان بسيج عشاير:

ما انقلاب کرديم که دستورالعمل هاي رضاخاني را کنار بگذاريم

26 تير 1397 ساعت 18:04

رئيس سازمان بسيج عشاير گفت: تمامی دستورالعمل‌ها بصورت واحد تغییر کرده است، ما انقلاب کرديم که دستور العمل هاي رضاخاني را کنار بگذاريم.


به گزارش جهانبین نیوز ، نصرالله سيف رئيس سازمان بسيج عشاير ظهر سه شنبه در همايش تجليل از عشاير، چوپانان و شبانان چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه مشکلات کشور با روحيه انقلابي و جهادي مسئولان حل مي شود، اظهار داشت: مشکلات امرز جامعه نيازمند داشتن روحيه جهادي و انقلابي توسط مسئولان است.

وي با اشاره به اينکه دشمن به دنبال گرفتن روحيه وحدت و همدلي در جامعه است، بيان کرد: دشمن مي خواهد با اعمال تحريم ها و فشارهاي اقتصادي به کشور ضربه بزند.

رئيس سازمان بسيج عشايري با اشاره به اينکه حضور مسئولان در مناطق محروم و عشايري ضروري است، بيان کرد: مسئولان بايد از نزديک محرميت ها را ببينند و مشکلات عشاير را لمس کنند.

وي با بيان اينکه عشاير در عرصه هاي مختلف انقلاب اسلامي از جمله هشت سال دفاع مقدس، تحريم ها، راهپيمايي ها و ... حضور پر رنگي داشته اند، بيان کرد: عشاير جزو بهترين افراد جامعه هستند و نيازمند بهترين خدمات مي باشند.

رئيس سازمان بسيج عشايري تاکيد کرد: در دوران طاغوت به عشاير رسيدگي نمي شد و مشکلات اين قشر جامعه ديده نمي شد.

وي تاکيد کرد: سپاه و بسيج نقش مهمي در رفع محروميت زدايي در مناطق محروم و عشايري کشور داشته اند و اگرچه مشکلات در بخش عشايري همچنان زياد است اما بايد با کار انقلابي و جهادي تمام مشکلات اين قشر جامعه را حل کنيم.

رئيس سازمان بسيج عشايري ادامه داد: عشاير الگو هستند و نقش مهمي در توليد کشور دارند.

وي با اشاره به اينکه عشاير در تحقق اقتصاد مقاومتي نقش مهمي دارند، بيان کرد: عشاير با توليد محصولات لبني و دامي و صنايع دستي نقش مهمي در تحقق اقتصاد مقاومتي ايفا مي کنند.

انتهاي پيام/۵۳۰ب


کد مطلب: 39801

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39801/انقلاب-کرديم-دستورالعمل-هاي-رضاخاني-کنار-بگذاريم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir