کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس فدراسون فوتبال خبر داد

پیش بینی هفت بازی تدارکاتی برای آماده‌سازی تیم ملی

9 دی 1396 ساعت 15:41

رئیس فدراسون فوتبال گفت: در برنامه آماده سازی تیم ملی هفت بازی تدارکاتی از سوی سرمربی تیم ملی پیش بینی شده است.


مهدی تاج رئیس فدارسیون فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: باید تلاش کنیم در کنار همدلی، از توانمندی بسیاری که در این حوزه وجود دارد، بهره‌مند شد.

تاج با اشاره به مشکلات موجود در زمینه زیرساخت های ورزشی استان چهارمحال و بخیتاری در رشته فوتبال گفت: استاندار چهارمحال و بختیاری، یک فرد ورزشی هستند، امروز جلسه ای با استاندار درخصوص توسعه ورزش استان چهارمحال و بختیاری داریم.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به ابلاغ وزیر ورزش و جوانان در خصوص اختصاص ۲۷.% از منابع مالی به استان بیان کرد: با اختصاص این مبلغ، در آینده منابع مالی خوبی به استان تزریق خواهد شد، ارزیابی بنده این است که در آینده این شرایط بهتر خواهد شد.

تاج اذعان داشت: استان هایی مانند چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد و...، که کارخانه های بزرگی ندارند، منبع درآمدشان برای توسعه، همین ۲۷ درصدی است که دولت به آن‌ها ابلاغ می‌کند به خصوص استانهای محروم، انشاالله از این منابع برای رفع نواقص بهره می بریم تا شرایط بهتری را در فوتبال ایجاد کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه با مثبت ارزیابی کردن فرایند آماده سازی تیم ملی فوتبال برای مسابقات جام جهانی در روسیه بیان کرد: کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی برنامه ای را برای آماده سازی تیم ملی به فدراسیون فوتبال داده است.

وی با اشاره به اینکه در برنامه آماده سازی تیم ملی هفت بازی تدارکاتی از سوی سرمربی تیم ملی پیش بینی شده است افزود: به غیر از دو بازی که هنوز نهایی نشده اند و در حال رایزنی هستیم، همه مسابقات تنظیم شده است.

تاج تاکید کرد: سرمربی تیم ملی برای هر (fifaday) روز فیفا، بازیهای تدارکاتی پیش بینی کرده است، یکی از بازی ها، سه روز مانده به آخر سال، که جز فیفا دی نیست در تهران انجام خواهد شد، بازی های بعدی تیم ملی هم در دوم و هفتم فرودین سال آینده برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: سرمربی تیم ملی سه تیم را برای هر بازی تدارکاتی پیش بینی کرده است، که در صورت نهایی نشدن هرکدام از بازی ها مشکلی در روند آماده سازی تیم ملی ایجاد نشود.

انتهای پیام/۱۰۲۷ج


کد مطلب: 37821

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37821/پیش-بینی-هفت-بازی-تدارکاتی-آماده-سازی-تیم-ملی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir