کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل:

حقوق هاي نجومي مصداق عيني و عملي خيانت به آرمان هاي انقلاب اسلامي است

10 دی 1395 ساعت 14:33

امام جمعه شهر اردل گفت:حقوق هاي نجومي مصداق عيني و عملي خيانت به آرمان هاي انقلاب اسلامي است لذا طولاني شدن روند برخورد با غارتگران بيت المال انتقاد برانگيز است و مردم همچنان منتظر اعلام نجومي بگيران مي باشند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي ،تقوا را راه نجات و مايه خير و برکت انسان دانست و اگفت خداشناسي و معرفت نسبت به ذات اقدس الهي، زمينه ساز خوشبختي براي انسان است و همه ما بايد در اين مسير گام برداريم.

سلمان پور افزود:ائمه اطهار(ع) سفارش زيادي به صله ارحام داشتند که بايد اين فرمايش ائمه را در همه ايام به کار بگيريم.

وي با بيان اينکه يکي از موانع صله رحم در شهرستان اردل تقسيم ناعادلانه ارث و ميراث است تاکيد کرد: قطع صله رحم و ايجاد کينه بين اقوام بر سر مسائل دنيوي ممکن است تبعات نا خشنودي همچون بي‌برکتي به بار بياورد.

امام جمعه شهر اردل با اشاره به مسئله حقوق هاي نجومي بيان کرد: حقوق هاي نجومي مصداق عيني و عملي خيانت به آرمان هاي انقلاب اسلامي است لذا طولاني شدن روند برخورد با غارتگران بيت المال انتقاد برانگيز است و مردم همچنان منتظر اعلام نجومي بگيران مي باشند.

سلمان پور بيان کرد: در حالي که همه مردم منتظر اعلام نجومي بگيران و بازگشت حقوق آنها به بيت المال هستند، هنوز گزارشي از سوي دولت به دستگاه قضايي و مردم ارائه نشده لذا کليه دستگاه ها موظفند نسبت به پرداخت هاي غيرمتعارف حساسيت نشان دهند و قاطعانه با موارد تخلف برخورد کنند.

وي از استقبال و حضور بيادماندني مردم قدرشناس شهرستان اردل در تجمع بزرگ و حماسي نهم دي تقدير کردو بيان کرد:مردم شريف شهرستان اردل در دوران حساس و سرنوشت ساز تاريخي کشور، آگاهانه و فداکارانه نقش خود را به خوبي ايفا کردند و با همراهي ملت عظيم و ولايي ايران، سبب تسليم جهانيان در برابر اراده خود شدند و به دنبال آن حماسه ۹ دي حماسه اي است که نشان داد بيعت مردم دين مدار ايران با قرآن، عترت و ولايت فقيه، حقيقتي غير قابل انکار است.

امام جمعه شهر اردل با اشاره به ۱۶ دي سالروز گراميداشت شهداي دانشجو اظهار کرد:همانطور که در ۱۶ آذر مراسم بزرگداشت شهداي دانشجو برپا شده در اين روز نيز بايد برنامه اي ويژه اي براي گرميداشت اين شهداي والامقام برگزار شود.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 32457

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32457/حقوق-هاي-نجومي-مصداق-عيني-عملي-خيانت-آرمان-انقلاب-اسلامي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir