کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با هيچ راهي به غير از مذاکره نمي توان با نظام اسلامي ايران کنار آمد

15 فروردين 1394 ساعت 7:59

امام جمعه فارسان گفت:رئيس جمهور امريکا در مصاحبه خود صريحا استفاده صلح آميز هسته اي را حق ايران اسلامي دانسته و اذعان ميکند که با هيچ راهي به غير از مذاکره نمي توان با نظام اسلامي ايران کنار آمد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده در خطبه هاي اين هفته فارسان ضمن تشکر از تيم ديپلماسي مذاکره کننده افزود: آنچه که در مسئله هسته اي با صدور بيانيه طرفين مذاکره کننده مورد توجه است اين است که تيم ديپلماسي مذاکره کننده در برابر ۶ قدرت جهاني به هيچ قيمت از حقوق ملت و نظام اسلامي کوتاه نمي آيند و کار به جايي ميرسد که رئيس جمهور امريکا در مصاحبه خود صريحا استفاده صلح آميز هسته اي را حق ايران اسلامي دانسته و اذعان ميکند که با هيچ راهي به غير از مذاکره نمي توان با نظام اسلامي ايران کنار آمد.

وي در ادامه افزود: آنچه موجب دلگرمي ملت ميشود اين است که مقام معظم رهبري براين مذاکرات اشراف دارند و تصميمات آن با تصميم گيري مسئولان عالي رتبه نظام است و تيم ديپلماسي ما هم، به اعتراف دوست و دشمن با زيرکي و تيزبيني و حساسيت منافع ملت بزرگ ايران را در مذاکرات پيگيري ميکنند .

خطيب جمعه فارسان در ادامه با اشاره به حمله عربستان به يمن گفت: اگر چه عربستان خيال کرد با ائتلاف با چند کشور منطقه اي و غربي به پشتوانه امريکا و اسرائيل با حمله نتيجه اي ميگيرد ولي با توجه با سابقه يمن ها و بهانه هاي خالي از منطق حکام عربستان و اين حمله به يمن بستري جهت رو به زوال رفتن حکام منطقه بويژه عربستان خواهد بود.

وی افزود: لذا تمامي سني ها و شيعه هاي يمني با همبستگي بيشتر وارد کارزار عربستان شدند و به همين زودي اشتباه عربستان در حمله به يمن با پيروزي مردم مظلوم يمن بر ملا خواهد شد.


انتهای پیام1020ج /590پ


کد مطلب: 21567

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21567/هيچ-راهي-غير-مذاکره-نمي-توان-نظام-اسلامي-ايران-کنار-آمد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir