کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس مسائل سیاسی:

گناه نابخشودني فتنه گران 88 /برخي ها نمي خواهند موفقيت هاي 9 دي نمايان شود

7 دی 1396 ساعت 8:35

يک کارشناس مسائل سياسي ضمن بيان اين که فتنه گران 88 با بي بصيرتي مرتکب يک گناه نابخشودني شدند، گفت: برخي ها متوجه شده اند که 9 دي کدام ريزش ها و رويش ها را مشخص کرد و نمي خواهند موفقيت اين حماسه نمايان شود.


به گزارش جهانبین نیوز، خداکرم نادري در گفت‌وگو با کلار، ضمن بيان اين که نبايد به حماسه ۹ دي به عنوان يک موضوع ساده رقابت انتخاباتي پرداخته شود، گفت: متاسفانه برخي‌ها هنوز با بي بصيرتي ۹ دي را يک موضوع ساده انتخاباتي مي دانند.

۹ دي نقطه عطفي در تاريخ انقلاب

نادري به ماهيت حماسه ۹ دي اشاره کرد و گفت: این روز نقطه عطفي در تاريخ انقلاب اسلامي است که ريزش ها و رويش هاي انقلاب را مشخص کرد.

اين فعال سياسي با اشاره به اين که خواص بي بصيرت در روز ۹ دي توسط مردم کنار زده شدند، افزود: ۹ دي ماندگاري انقلاب را نشان مي دهد که با نشان دادن عناصر و راه آن مشخص شدند.

وي ضمن بيان اين که همواره در انقلاب شاهد فتنه بوديم، تصريح کرد: فتنه ۸۸ در طول چند سال گذشته يکي از پيشرفته ترين طرح هاي دشمن و حاصل ۱۵ سال برنامه ريزي آنان بود.

نادري گفت: متاسفانه در فتنه ۸۸ فتنه گران سوار بر موجي شدند که ام اي سيکس انگليس، سيا آمريکا و موساد صهيونيست در منطقه با محوريت سرويس جاسوسي انگلستان استارت زدند.

گناه نابخشودني فتنه گران۸۸ / نهم دي شب قدر انقلاب است

وي گفت: فتنه گران با تمام هشدارهايي که دريابانان و کشتي بانان به آنها دادند به قعر دريا رفتند و با بي بصيرتي مرتکب يک گناه نابخشودني شدند.

اين فعال سياسي افزود: زمينه سازي براي ناامني، ضربه زدن به انقلاب، هتک آبروي نظام، به سخره گرفتن حضور بالاي ۸۵ درصدي مردم در انتخابات و زير سوال بردن مشروعيت نظام با طرح رفراندوم و برگزاري انتخابات ديگر، سرپيچي از راه قانوني، هتک حرمت به مراکز بسيج و ناجا و مساجد ازجمله گناه فتنه گران در سال ۸۸ بود.

وي ضمن بيان اين که فتنه آمريکايي انگليسي ۸۸ با بصيرت عاشورايي و حسيني و انقلابي مردم شکست خورد، گفت: ۹ دي به تعبيري شب قدر انقلاب است.

برخي ها نمي خواهند موفقيت هاي ۹ دي نمايان شود

نادري همچنين به شکست فتنه داعش در منطقه که براي چند سال پيش بيني شده بود اشاره کرد و گفت: قرار دادن بيت المقدس به عنوان پايتخت رژيم غاصب اسرائيل و انتقال سفارت آمريکا به قدس فتنه هاي ديگر در حال برنامه ريزي در منطقه است.

وي با بيان اين که عده اي در درون کشور از طريق اقتصادي و موارد مختلف قصد ضربه زدن به کشور را دارند، گفت: تنها عامل برون رفت از مشکلات بصيرت انقلابي و حسيني داشتن، عدم اعتماد به دشمن و اعتماد به نيروي دروني و تبعيت از ولايت فقيه است.

نادري با اشاره به اين که امروز برخي از عناصر وابسته به دنبال ضربه زدن به انقلاب در حوزه هاي ديگر هستند، گفت: هرچند که فتنه ۸۸ با دعوت سران فتنه به اردو کشي خياباني کليد خورد و با قانون شکني آشوب ايجاد کردند و آمريکا و اسرائيل و دولت هاي مختلف به آن دامن زدند اما در همه اين ها انقلاب اسلامي را وارد يک مرحله جديدي کرد و نشان داد که نمي توانند با سناريوهاي انقلاب رنگين به اقتدار و امنيت کشور ضربه بزنند.

اين فعال سياسي افزود: اگر حماسه ۹ دي رخ نمي داد خسارت هايي زيادي که به کشور تحميل شده بود ادامه پيدا مي کرد و جسارت هاي آمريکا و اسرائيل در منطقه بيشتر مي شد.

وي در پاسخ به اين سوال که برخي براي فراموش شدن فتنه ۸۸ تلاش مي‌کنند؟ گفت: متاسفانه برخي از افراد فاقد بصيرت هنوز کوته فکرانه در حال و هواي انتخابات و اين که ۹ دي مربوط به همان سال بود و ديگر ادامه ندارد هستند و يا اين که بصيرت دارند و متوجه شده اند که ۹ دي کدام ريزش ها و رويش ها را مشخص کرد و نمي خواهند موفقيت ۹ دي نمايان شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک


کد مطلب: 37777

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37777/گناه-نابخشودني-فتنه-گران-88-برخي-نمي-خواهند-موفقيت-هاي-9-دي-نمايان-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir