کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کوثری:

سخنان روز گذشته رهبری منشور نرمش قهرمانانه است

دانا , 13 آبان 1392 ساعت 17:45

نماینده مردم تهران اظهار داشت: سخنرانی روز گذشته مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جمع دانشجویان و دانش آموزان به بهترین شکل نرمش قهرمانانه را معرفی کرد و سخنان دیروز مقام معظم رهبری (مدظله العالی) منشور نرمش قهرمانانه بود.





اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران با اشاره به بیانات اخیر رهبری گفت: پس از صحبت ها و تفسیر های فراوانی که در خصوص نرمش قهرمانانه گفته شد، سخنرانی روز گذشته مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جمع دانشجویان و دانش آموزان به بهترین شکل نرمش قهرمانانه را معرفی کرد و سخنان دیروز مقام معظم رهبری (مدظله العالی) منشور نرمش قهرمانانه بود.

وی افزود: نرمش قهرمانانه در اصول نیست؛ بلکه در تاکتیک و جزئیات است؛ این یعنی نرمش قهرمانانه فقط در مسأله مذاکره و نشست های ۵+۱ است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نرمش قهرمانانه در اجرا کاربرد دارد، یعنی اگر دشمن به ظاهر لبخندی زد ما فریب آنها را نخوریم.

کوثری خاطرنشان کرد: اصول و سیاست کلان ما تغییری نمی کند و این اصول یعنی تا زمانی که آمریکا در روش خودش تغییری ندهد و دست از خباثت ها و جنایات خود برندارد، شعار مرگ بر آمریکا همچنان ادامه دارد و این مهمترین اصل در مذاکرات است.

وی بیان داشت: از دیگر اصول ما شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) است که جزء سیاست های کلان نیز هست.

نرمش قهرمانانه به این معناست در مذاکرات و روابط، با روش ها و تاکتیک های ما، دشمن به هدفی که ما می خواهیم راضی شود.


کد مطلب: 9965

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/9965/سخنان-روز-گذشته-رهبری-منشور-نرمش-قهرمانانه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir