کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به تصویر کشیدن فعالیت تیپ 44 قمربنی هاشم در کردستان با مستند "صفر مرزی"

28 مهر 1392 ساعت 15:03

مستند "صفر مرزی" مستندی است که فعالیت مرزبانان تیپ 44 قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری را به تصویر کشیده است.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، دیروز، در مراسمی از دست اندرکاران تهیه و تولید مستند فاخر" صفر مرزی" از تولیدات سیمای استانی جهانبین قدردانی شد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در این مراسم گفت: حضور نیروهای تیپ 44 قمر بنی هاشم در مناطق کردستان اعم از سردشت، پیرانشهر و تپه جاسوسان، فرصتی مناسب برای تهیه مستند و به تصویر کشیده شدن فعالیت این مرزبانان بود.
حجت الله رحیم زاده افزود: در این مستند، موقعیتی پدید آمده تا هم شرایط طاقت فرسای زندگی این کارکنان زحمتکش به تصویر در آید و هم گفتمان و نوع زندگی و آداب و رسوم اهالی این مناطق به منصه ظهور در  آید.
وی ادامه داد: مستند صفر مرزی در منطقه دولتو یکی از حساس ترین مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس که مرکز اصلی ضد انقلاب اعم از کومله و دمکرات بوده را به تصویر کشیده است.
 اکبری، فرمانده تیپ 44 قمر بنی هاشم (ع) استان هم با اشاره به اینکه تلاش صدا و سیما برای ثبت تصاویر خدمات تیپ 44در کردستان ستودنی است، گفت: امید است که با برنامه های متنوع سپاه در اقسانقاط کشور بتوانیم مخاطبان را از نحوه خدمت رسانی و فعالیتهای این نهاد انقلابی  آگاه سازیم.
در این مراسم از 18نفر از دست اندرکاران تولید این مستند تجلیل شد.
 تصویر بردار و کارگردان این مجموعه، بهزاد پیشکار است صدابرداری مجموعه را سید مهدی سلیمی و تدوین آن را زهره مولوی بر عهده گرفته اند ./انتهای خبر


کد مطلب: 9529

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/9529/تصویر-کشیدن-فعالیت-تیپ-44-قمربنی-هاشم-کردستان-مستند-صفر-مرزی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir