۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۷۳۸۳
گلایه قاریان استان از شرکت ندادن در برنامه های قرآنی ماه رمضان

بی برنامگی در انتخاب، سبب نادیده گرفتن قاریان ممتاز استان شده است

یکی از قاریان قرآن کریم در استان بی برنامگی در انتخاب قاریان برای برنامه های استانی و قضاوت، بدون دخالت نخصص را سبب نادبده گرفتن حق قاریان استان دانست.
بی برنامگی در انتخاب، سبب نادیده گرفتن قاریان ممتاز استان شده است
سید عبداالله میراحمدی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز افزود: صداو سیمای استان در برنامه ریزی برای برنامه های زنده و ضبطی قرآن از قاریان می خواست که خود را با آن ها سازمان دهی کنند و بدون داشتن نیروی متخصص، اکثر قاریان استان را در این برنامه ها حذف کردند و از نیروهای دیگر استانها استفاده نمود.
میر احمدی در ادامه تصریح کرد: برخی از قاریانی که از دیگر استانها دعوت شده بودند در قرائتشان، غلط اعرابی وجود داشت اما به دلیل اینکه نیروی متخصصی برای تشخیص و انتخاب آن ها نبود به آن اجازه خواندن در جلسات جزء خوانی را دادند، این در حالی است که برای این قاریان هزینه های زیادی هم کرده اند.
یکی دیگر از قاریان استان اظهار داشت: قاریان استان بدون هیچ چشم داشت حاضر به اجرای برنامه معنوی جزء خوانی قرآن در ایام ماه مبارک رمضان بودند.
سید مصطفی موسوی عنوان کرد: در استان قاریان خوبی وجود دارد ولی متاسفانه به دلیل برنامه ریزی نادرست برخی از ارگان ها یا نگاه فردگرایانه، از قاریان چهارمحال و بختیاری به طور کامل استفاده نشده است. 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۱:۲۱

26 Jan 2020