۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۱
کد مطلب : ۶۴۴۰

هفت هزار معتکف چهارمحال و بختیاری در راز و نیاز با معبود

هفت هزار معتکف چهارمحال و بختیاری در راز و نیاز با معبود

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان چهار محال و بختیاری گفت: این دو هزار نفر در روز های گذشته به صورت اینترنتی نامنویسی کرده و ایم البیض را در مساجد استان به اعتکاف می نشینند. حجه الاسلام اروجی،با اشاره به آماده سازی 100مسجد استان برای پذیرش معتکفان گفت: این مساجد ظرفیت پذیرش ده هزار معتکف را دارند.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های ایام اعتکاف گفت: ویژه برنامه‌های ولادت مولای متقیان علی(ع) ، رحلت حضرت زینب کبری(س) ، حلقه‌های مشاوره‌ای و حلقه‌های معرفت از جمله برنامه‌های این ایام است. .
وی با بیان اینکه98 نفر از ائمه جمعه و روحانی و60 مبلغه در پایگاه های اعتکاف چهار محال و بختیاری فعالیت می کنندافزود:در این مدت سه مبلغ متخصص،40 مبلغ از حوزه علمیه قم هم ، به ترویج نشر ارزش های اسلامی میان معتکفین پرداختند   اروجی توزیع پنج هزار جلد وی‍ژه نامه اعتکاف با عنوان "سه قدم مانده به صبح"و دو هزار جلد کتاب "اعتکاف سلوک منتظران" در مساجد، تهیه بسته های فرهنگی، برپایی نماز جماعت، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با موضوع مبانی اعتقادی و دینی با عنوان"حلقه های معرفت" را از برنامه های سه روز اعتکاف در چهار محال و بختیاری اعلام کرد .   وی افزود: برپایی کتابخانه موقت، دعوت از سخنرانان و قاریان ممتاز کشوری و بین المللی، برگزاری مسابقات فرهنگی، فضاسازی تبلیغی در مساجد، اجرای طرح یاوران نماز و مشاوره مذهبی از دیگر برنامه های اعتکاف امسال برشمرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۸:۰۶

30 Dec 2019