۰
plusresetminus
برگزاری جشن یک‌صد هزار نفری با تحلیل بسیج دانشجویی مغایر است/ اختصاص هزینه همایش به زلزله‌زدگان کشور
                    فریدون طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: بسیج دانشجویی به عنوان یک تشکل دانشجویی همواره در راستای حفظ و تقویت ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کرده و در این مسیر جریانات و رویدادهای کشور را رصد و در جایی که مغایر با مبانی و ماهیت نظام باشد افشاگری می‌کند.
وی، مطالبه‌گری را یکی از مهمترین ویژگی‌های بسیج دانشجویی برشمرد و گفت: بسیج دانشجویی نه تنها یک تشکل مطالبه‌گر است بلکه تلاش می‌کند تا روحیه مطالبه‌گری را در قشر دانشجو ایجاد و تقویت کند تا به این وسیله بتواند اهداف و آرمان‌های نظام را محقق کند.
طاهری ادامه داد: عدالت‌خواهی، دفاع از محرومان و مستضعفان، تبیین ارزش‌ها، دشمن‌شناسی و ایستادگی در مقابل زورگویان و ظالمان از دیگر ویژگی‌های بسیج دانشجویی است و ما تلاش می‌کنیم تا این ویژگی‌ها روزبه روز پررنگ‌تر شود.
کارشناس مسائل سیاسی استان بر ضرورت رفع چالش‌های نظام تاکید کرد و افزود: بسیج دانشجویی یکی از مهم‌ترین تشکل‌هایی است که از همان ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در راستای رفع چالش‌های نظام به خوبی عمل کرده و بصیرت و آگاهی جوانان به ویژه قشر دانشجو را نسبت به مسائل روز ارتقا داده است.
طاهری در ادامه اظهارداشت: برهمین اساس بسیج دانشجویی با بهره‌گیری از این ویژگی‌ها و شاخص‌ها، حوادث و مسائل داخلی و بین‌المللی را تحلیل می‌کند و نسبت به آن موضع خود را مشخص می‌کند.
وی با اشاره به برگزاری جشن یک‌صد هزار نفری تجلیل از فعالان ستاد تسهیلات نوروزی کشور در سالن ورزشی آزادی، تصریح کرد: برپایی چنین مراسمی با تحلیل‌ها و شاخص‌های بسیج دانشجویی در تناقض است و این امر نشان‌دهنده عدم ضرورت برگزاری چنین برنامه‌ای است.
رئیس شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری با انتقاد از برگزاری چنین برنامه‌هایی در شرایط کنونی کشور، خاطرنشان کرد: در حالی که شعارهای ابتدایی دولت بر مبنای عدالت‌محوری بنیان شده بود اما برگزاری چنین برنامه‌ای این شعار را تحت‌الشعاع خود قرار داده است.
طاهری اذعان کرد: برگزاری این برنامه با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی کشور و قرار گرفتن در آستانه انتخابات ریاست جمهوری نه تنها به نفع مردم و نظام نیست بلکه نوعی خیانت به شمار می‎رود.

وی با بیان اینکه مردم کشور امروز نیازمند آرامش هستند، اظهار کرد: مردم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و حضور حداکثری در انتخابات نیازمند آرامش هستند و هر فرد و دستگاهی که بخواهد این آرامش را به چالش بکشد به طور قطع و یقین به کشور و مردم خیانت کرده است.
مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: امید می‎رود هدف از برگزاری این برنامه اهداف سیاسی و انتخاباتی نباشد چراکه در غیر این صورت بسیج دانشجویی از عاملان این برنامه به مسئولان ناظر بر انتخابات شکایت خواهد کرد.
طاهری در پایان خاطرنشان کرد: توصیه ما به عاملان این برنامه این است که دست از شیطنت بردارند و مصر به برگزاری این همایش نباشند و هزینه برگزاری آن را به مردم زلزله‌زده بوشهر و سیستان و بلوچستان اختصاص دهند.
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۸:۵۹

5 Jan 2020