کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آبشار دره عشق ، جاذبه ای بسیار زیبا و مفرح اما خالی از امکانات...مسولان شهرستان اردل چه تدبیری برای گردشگران نوروزی این منطقه کردند!؟

17 فروردين 1392 ساعت 17:19


به گزارش خبرنگار جهان بین، آبشار دره عشق در منطقه مشایخ شهرستان اردل مجاور روستای دره عشق و در 130 کیلو متری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری  قرار دارد . این آبشار با ارتفاع بیش از یک صد متر جذابیت فراوانی دارد، در کنار این آبشار رود کارون به آرامی در جریاناست و در ترکیب با انارستان و شالیزارهای روستای دره عشق و دورک اناری فضای شگفت انگیزی را بوجود آورده است. این منطقه دارای آبشارهای بزرگ و کوچک متعددی است که از میان تخته سنگهای عظیم الجثه بیرون زده اند و با طبیعت سرسبز و درختان بلوط با عث به وجود آمدن هوایی مطبوع و دلنشین و عاری از هر گونه آلودگی می باشد به گونه ای که گردشگران زیادی را هر ساله در فروردین ماه و اردیبهشت پذیراست ولی در این میان از حمایت بسیار کم مسئولین مربوطه برخوردار است . در ایام نوروز امسال با ورود ده ها هزار گردشگر در این منطقه زیبا، امکانات اولیه مانند مسجد و نمازخانه بین راهی، آب آشامیدنی سالم، جاده ایمن، سرویسهای بهداشتی سطل های زباله و از همه مهم تر نبود مکان اسکان اعم از سکوی نشیمن، فروشگاه و.. از جمله مشکلات گردشکران این منطقه بوده است. با توجه به اینکه چهارمحال و بختیاری یکی از استانهای دارای جاذبه های طبیعی بکر و مستعد فراوان است می طلبد که مسئولین همت مضاعف برای جذب توریست، گردشگر و پیشرفت استان داشته باشند.


کد مطلب: 5843

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/5843/آبشار-دره-عشق-جاذبه-بسیار-زیبا-مفرح-اما-خالی-امکانات-مسولان-شهرستان-اردل-تدبیری-گردشگران-نوروزی-این-منطقه-کردند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir