کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار شهید ارسلان حبیبی:

خدایا به عظمت و کرامت تو پی نبرده بودم

17 فروردين 1403 ساعت 0:05

خدایا بر خود می‌بالم که توشه‌ای اندوخته‌ام. خدایا رحم کن به بدن ضعیفم و روح خسته‌ام. خدایا، هر زمان که آتش یأس دامن‌گیر من می‌شود امیدی جز به لطف و کرم تو ندارم.


 به گزارش «جهانبین نیوز»،شهید ارسلان حبیبی ششم فروردین 1335 در خانواده‌ای مذهبی و متدین در روستای الیکوه از توابع شهرستان اردل دیده به جهان گشود. از هوش و استعداد بالایی برخوردار بود. وی در ورزش استادی بس بزرگ بود. در ورزش کاراته دارای کمربند سبز و بارها عنوان قهرمانی را از آن خودکرده بود. وی موفق به اخذ مدرک دیپلم در رشته انسانی و به زبان‌های عربی، انگلیسی و فرانسوی تسلط داشت. او در قبل از انقلاب، ازدواج کرد که حاصلش فرزند دختری بود. چهاردهم دی 1360 با سمت معاون اطلاعات-عملیات در محور دزفول-شوش براثر اصابت ترکش به سر و پا در سن 25 سالگی شهید شد. مزار این پاسدار انقلاب در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد. شهید ارسلان حبیبی از شهدای سردار دوران دفاع مقدس است. او با معبود خود چنین نجوا می‌کند:

مناجات شهید ارسلان حبیبی

خدایا، بار پروردگارا هرزمان که مرگ را تعقیب می‌کنم و لحظه‌به‌لحظه به من نزدیک می‌شود بین من و قیامت قرابت برقرار می‌شود. خدایا بر خود می‌بالم که توشه‌ای اندوخته‌ام. خدایا رحم کن به بدن ضعیفم و روح خسته‌ام.
خدایا، هر زمان که آتش یأس دامن‌گیر من می‌شود امیدی جز به لطف و کرم تو ندارم. خدایا اگر گناه کردم غافل نبودم از وجودت، بلکه قدرت لایزال تو را شناخته بودم ولی به عظمت و کرامت تو پی نبرده بودم.

خدایا چگونه به مرگ بیندیشم در صورتیکه توشه راه قیامتم فنا و ازدست‌رفته است. خدایا اگر مرگ به من اجازه ندهد، خدایا چه مسئولیتی را برای رضای تو ادا کردم.

خدایا، یارب ای کسی که تمام خوبی‌ها موجب رضای توست و سرکشی‌ها و عصیان موجب خشم عظیم توست، به درگاه تو پناه آوردم و طلب مغفرت می‌کنم. ببخش مرا، در زمره نیکانت قرار ده، گرچه لیاقت آن را ندارم.

خدایا ای پروردگارا که اگر کرامت و عظمت تو نبود این بنده رنجور و خسته‌ات به چه کسی پناه می‌برد، دریاب مرا. خدایا به‌حق صالحیه درگاهت عنایتی کن تا بتوانم مسئولیت عظیمی که مرا خموده و بر دوشم سنگینی می‌کند ایفا کنم و آنچه رضای درگاه توست انجام دهم.

خدایا محتاجم به نیاز تو خدا، خودبینی، خودپسندی، کبر، غرور، خودخواهی و کلیه رذالت انسانی را از من دور بدار و مرا مصلح-مومن -مسئول بگردان.

خدایا توفیق قرائت قرآن عنایت بفرما 

خدایا پدرومادر مرا از من راضی بگردان

سردار شهید ارسلان حبیبی
 سردار شهید ارسلان حبیبی
 


کد مطلب: 57102

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/57102/خدایا-عظمت-کرامت-پی-نبرده-بودم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir