کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

بودجه‌‌های اختصاص داده شده کفاف کار فرهنگی و هنری را نمی‌دهد

22 فروردين 1402 ساعت 15:00

شهرکرد_مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: بودجه‌های مناسبی به کار‌های فرهنگی تعلق نمی‌گیرد، باید با همه توان این کمبودها را با انجام کارهای جهادی بر طرف کنیم.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام مهدی طاهری ظهر امروز در بازدید از حوزه هنری چهارمحال و بختیاری که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی صورت گرفت، اظهار کرد: هنر یک قالب برای دمیدن روح است و هنر ایران هنوز در هنرهای سنتی حرف اول را می‌زند، هنر را اگر هنر غرب بدانیم بدون شک هیچ پیشرفتی نخواهیم کرد.

وی افزود: اگر هنرمندان بخواهند از غرب الگو بگیرند و از هنرمندان غربی پیروی کنند بدون شک رتبه مناسبی در بین خود غربی‌ها نیز پیدا نخواهند کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اگر از تمدن و زیست بوم ایرانی_اسلامی الگو بگیریم در رشته‌های مختلف چون ادبیات، سینما، موسیقی و ... پیشرفت کرده و در اوج قرار می‌گیریم.

طاهری عنوان کرد: در تمامی کارها و اتفاقات باید به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و راهبرد اصلی برای کارهای فرهنگی نیز سخنان ایشان باشد.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد و مباحث رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیشتر مسائل دغدغه‌مند و فعال است، این یعنی در فعالیت‌ها و تولید آثار هنری نیز نباید منفعل عمل کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اقداماتی از سوی حوزه هنری استان برای مقابله با تطهیر پهلوی در حال انجام است، گفت: در کارهایی که برای مقابله با این موضوع انجام می‌شود باید رویکردی اثباتی، فعال و پیش رونده داشته باشیم .

طاهری موضوع و چالش جمعیت را مسئله بسیار مهمی دانست و اظهار داشت: در بحث افزایش جمعیت باید کارهای فرهنگی و هنری بسیاری تولید شود.

وی یاد آور شد: متاسفانه بودجه‌های مناسبی به کار‌های فرهنگی تعلق نمی‌گیرد، باید با همه توان این کمبودها را با انجام کارهای جهادی بر طرف کنیم.

انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 53423

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53423/بودجه-های-اختصاص-داده-شده-کفاف-کار-فرهنگی-هنری-نمی-دهد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir