کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:

با دستور وزیر بهداشت، مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری به حالت آماده‌باش درآمدند

27 بهمن 1401 ساعت 11:44

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تماس تلفنی، دستورات لازم را برای آماده‌باش کلیه مراکز درمانی استان‌ چهار محال و بختیاری به‌منظور رسیدگی فوری و‌ ویژه به افرادی که در مناطق محاصره شده توسط برف در این استان آسیب دیده باشند، صادر کرد.


ارسلان خالدی‌فر در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در یک تماس تلفنی، دستورات لازم را برای آماده‌باش کلیه مراکز درمانی استان‌ چهار محال و بختیاری به‌منظور رسیدگی فوری و‌ ویژه به افرادی که ممکن است در مناطق محاصره شده توسط برف در این استان آسیب دیده باشند، صادر کرد.
 
وی افزود: دکتر عین‌اللهی همچنین در این تماس‌ تلفنی در جریان پذیرش مراجعان و انجام رسیدگی‌های لازم و آمادگی‌ پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مناطق محاصره شده در برف در چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: طبق دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به مشکلات ناشی از بارش برف سنگین در استان چهار محال و بختیاری، کلیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان به حالت آماده‌باش، باشند.
 
 خالدی فر عنوان کرد: در این تماس تلفنی گزارشی از اقدامات اورژانس و مراکز بهداشتی و درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، در مواجهه با مشکلات ناشی از بارش شدید برف در استان چهار محال و بختیاری ارائه شد.
 
وی خاطرنشان کرد: در گزارش ارائه شده به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انجام ۳۲۷ مأموریت اورژانس در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق برفگیر چهارمحال و بختیاری ارائه شد، همچنین اعلام شد از این تعداد ۲۷ مأموریت مربوط به منطقه برفگیر کوهرنگ بوده است.
 
انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 52905

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52905/دستور-وزیر-بهداشت-مراکز-درمانی-چهارمحال-بختیاری-حالت-آماده-باش-درآمدند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir