کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توصیه‌های مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب به همه سران دستگاه‌های کشور است

30 بهمن 1391 ساعت 15:57


امیرعباس سلطانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهان‌بین نیوز در شهرکرد گفت: فرمایشات و توصیه‌های مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب به همه سران و دستگاه‌های کشور است و همه باید سخنان ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی افزود: فرمایشات ارزشمند و کلیدی مقام معظم رهبری در چند مورد قابل توجه و تامل و نهیبی به مسئولان مدیران کشور است تا در رفتار و گفتار خود بیشتر دقت کنند.
سلطانی با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری به رئیس‌جمهور، تصریح کرد: رعایت امور شرعی، اخلاقی و قانونی در رفتار و گفتار مسئولان و مدیران یکی از مهمترین نکاتی است که ایشان در خطاب به رئیس قوه مجریه آن را تذکر دادند.
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اتفاقات یک‎شنبه هفته گذشته مجلس عذرخواهی کردند و امید می‎رود دیگر شاهد وقوع چنین مسائلی نباشیم.
سلطانی با بیان اینکه مردم همواره از مسئولان در امور مختلف جلوتر هستند، گفت: حضور باشکوه و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن کلاس درسی برای مسئولان و مدیران کشور است.
وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس ضروری است تا مسئولان در راستای بهبود رفاه مردم و کاهش گرانی‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکنند و از این طریق قددران همراهی و حضور گسترده آن‌ها در 22 بهمن باشند.
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی مسئولا کشور می‌تواند نقش بسیار مهمی در راستای پیگیری منافع ملی کشور در عرصه داخلی و بین‌المللی باشد.  


کد مطلب: 5143

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/5143/توصیه-های-مقام-معظم-رهبری-فصل-الخطاب-همه-سران-دستگاه-های-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir