کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل؛

آنچه ملت را از مشکلاتش بيرون مي‌برد، ويژگي هاي است که در شهداي دولت و ديگر شهدا بود

28 مرداد 1401 ساعت 15:18

حجت الاسلام مهرداد بهرامي گفت: آنچه ملت را از مشکلاتش بيرون مي‌برد، ويژگيهاي است که در شهداي دولت و ديگر شهدا بود که از جمله اخلاص، مردم داري، کار بي منت و جهادي، درد شناسي، ساده زيستي و بي تکلف بودن را می توان نام برد.


به گزارش  جهانبين نيوز، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي با بيان اينکه با شناخت و طي کردن سيره حضرت اباعبدالله الحسين عليه‌السلام مي‌توان از زمين به عرش الهي صعود کرد افزود: زندگي دنيوي بسيار کوتاه و زودگذر است و اين دنيا براي کسي باقي نمي‌ماند درحالي که آخرت پيش‌روي همه انسان‌ها قرار دارد و حيات جاودانه محسوب مي‌شود.

بهرامي با اشاره به اينکه انسان‌ها بايد پاسخگوي اعمال خود در آخرت باشند تصريح کرد: دنيا فرصتي براي دين‌داري در رسيدن به سعادت و رستگار شدن است.

آنچه ملت را از مشکلاتش بيرون مي‌برد، ويژگيهاي است که در شهداي دولت و ديگر شهدا بود

 حجت الاسلام  بهرامي در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن گراميداشت هفته دولت و شهادت شهيدان رجايي و باهنر با اشاره به لزوم معرفي شهداي دولت افزود: هفته‌ دولت فرصت مناسب و ارزشمندي است تا در بحث معرفي شهيدان دولت، شهيدان‌ رجايي و باهنر و سخت‌کوشي و تلاش‌هاي اين شهدا به عنوان الگو و اسوه براي نسل امروز به صورت ويژه ورود کنيم.

بهرامي ادامه داد: آنچه ملت را از مشکلاتش بيرون مي‌برد، ويژگيهاي است که در شهداي دولت و ديگر شهدا بود که از جمله اخلاص، مردم داري، کار بي منت و جهادي، درد شناسي، ساده زيستي و بي تکلف بودن را می توان نام برد.

وي بيان کرد: اگر مسئولان داراي چنين ويژگي هايي باشند خداي متعال به زحمات و تلاش‌هاي آنها برکت خواهد داد.


انتهاي پيام/570ه


کد مطلب: 51423

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51423/آنچه-ملت-مشکلاتش-بيرون-مي-برد-ويژگي-هاي-شهداي-دولت-ديگر-شهدا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir