کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان فارسان خبر داد:

آماده‌باش دستگاه‌هاي خدمات رسان برای مقابله با سیل احتمالی

5 مرداد 1401 ساعت 10:52

فرماندار شهرستان فارسان آماده‌باش دستگاه‌هاي خدمات رسان شهرستان فارسان براي مقابله با سيل احتمالي خبر داد.


 فرماندار شهرستان فارسان در جلسه مديريت بحران در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: بنا بر پيش‌بيني سازمان هواشناسي، بخش وسيعي از شهرستان تا پايان هفته جاري تحت تأثير سامانه بارشي جديدي قرار مي‌گيرد که پيامد آن بارش‌هاي سنگين و جاري شدن سيل در فارسان خواهد بود.
 
 سيد هادي صالحي پاک‌سازي مسيل‌ها و کانال‌هاي انتقال آب بخصوص عشاير، عدم اتراق در حاشيه رودخانه‌ها، عدم چراي دام در ارتفاعات و اجتناب از صعود به قله‌ها را خواستار شده است.
 
 وي با اشاره به تشکيل نشست ستاد بحران اين شهرستان افزود: مقرر گرديد از تمامي ظرفيت ماشين‌آلات بخش دولتي براي کاهش خسارات و مديريت بهينه سيلاب استفاده کنند.
 
 صالحي افزود: به شيلات داران در اين زمينه اطلاع‌رساني و هشدار داده شد، تيم‌هاي امدادي و خدمات رسان همچون هلال‌احمر، برق، آب و ارتباطات در مناطق آسيب‌پذير حضور يافته تا در صورت بحران و بروز خسارت در کوتاه‌ترين زمان ممکن به رفع مشکل اقدام کنند.
 
 فرماندار شهرستان فارسان ادامه داد: به دستور استاندار تا پايان فعاليت سامانه بارشي مرخصي و مأموريت تمامي فرمانداران، بخشداران، دهياران، شهرداران و اعضاي ستاد پيشگيري هماهنگي و فرماندهي عمليات پاسخ به بحران لغو شد.
 
 وي از مردم و شهروندان به‌ويژه روستاييان و عشاير شهرستان خواست چنانچه در مناطق در معرض سيلاب قرار دارند از حضور در مسيل و رودخانه‌ها اجتناب کنند.

انتهاي پيام/590پ


کد مطلب: 51246

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51246/آماده-باش-دستگاه-هاي-خدمات-رسان-مقابله-سیل-احتمالی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir