کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اغاز فراخوان دومین همایش ملی پرورش ماهیان سردابی

15 بهمن 1391 ساعت 11:04


به گزارش خبرنگار جهان بین نیوز، دبیر اجرایی دومین همایش ملی پرورش ماهیان سردابی گفت: این همایش با مشارکت 45 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی کشور و همکاری موسسه مرکزی تحقیقات شیلات، استانداری و سازمان جهادکشاورزی و برخی از دستگاه های استان چهارمحال و بختیاری دهم و یازدهم اردیبهشت ماه سال آینده در شهرکرد برگزار می شود . فرشاد زمانی شناسایی راهکارهای علمی توسعه، تولید بیشتر و باکیفیت بالاتر ماهیان سردابی بخصوص قزل آلا، ایجاد بستر مناسب برای تبادل اطلاعات صاحب نظران، جلب سرمایه گذاری بخش خصوصی، ایجاد اشتغال و شرایط بازاریابی، بسته بندی و فرآوری مناسب ماهیان سردابی را از اهداف این همایش بیان کرد .

وی تغذیه و اصلاح نژاد ماهیان، مهندسی آبزیان و فناوری های نوین، صنایع جانبی و فرآوری، ارزش غذایی و مصرف، بهداشت، پیشگیری وعوامل زیست محیطی، توسعه صادرات، سرمایه گذاری و اشتغال را از محورهای این همایش برشمردو افزود :علاقه مندان به شرکت دراین همایش تا پایان بهمن ماه امسال مهلت دارند مقالات خود به پایگاه اینترنتی دبیرخانه همایش به نشانیwww.sccwf2013.ir ارسال کنند.

دبیراجرایی این همایش ملی افزود: برگزاری نمایشگاه و دوکارگاه واکسیناسیون ماهی، مکانیزاسیون و افزایش بهره وری از دیگر برنامه های این همایش ملی است


کد مطلب: 4814

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/4814/اغاز-فراخوان-دومین-همایش-ملی-پرورش-ماهیان-سردابی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir