۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۴۲۴۷۱
عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات و خبرنگاران:

گاندو به ذائقه دولت خوش نیامد/قطع بودجه صدا و سیما از سوی دولت، غیرقانونی است

عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات گفت: سریال گاندو واقعیت ها را به مردم جامعه ما گفت و چون تمامی واقعیت ها بیان شد به ذائقه دولت خوش نیامد.
گاندو به ذائقه دولت خوش نیامد/قطع بودجه صدا و سیما از سوی دولت، غیرقانونی است
مهدی فتاحی عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات و خبرنگاران چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد: صدا و سیما از مسیر اصلی خود خارج شده بودند و واقعیت های جامعه را که مردم از آن اطلاع داشتند به گوش مردم نمی رساندند.

وی با اشاره به اینکه صدا و سیما مدتی بود که رسالت رسانه را زیر سوال برده بود تصریح کرد: وظیفه یک رسانه این است که واقعیت ها را بازگو کند و حرف مردم را به گوش مسئولین برساند.

فتاحی با اذعان بر اینکه  با پخش برنامه های انتقادی  خوبی مثل ثریا و سریال پر بیننده گاندو صدا و سیما  در مسیر اصلی خود قرار گرفت بیان داشت: سریال گاندو مخاطب های زیادی دارد که در هر جمعی که وارد شویم در مورد این سریال صحبت می کنند.

وی عنوان کرد: سریال گاندو واقعیت هایی را به جامعه می گوید که جای سوال دارد که چرا در دولت روحانی بیشترین جاسوس ها بوده است؟ و چرا این دولت به کوچکترین انتقاد ها واکنش نشان می دهد؟!

فتاحی ادامه داد: نه تنها این سریال بلکه دولت به کوچکترین انتقاد واکنش نشان می دهد و روز به روز ذهنیت مردم را نسبت به  خود تغییر می دهد.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه این سریال به ذائقه دولت خوش نیامد عنوان کرد: این سریال در دولت منتقدان زیادی چون حسام الدین آشنا را داشت که در توئیت خود سریال گاندو را مورد حمله قرار داد و در نهایت به دستور رئیس جمهور از ادامه پخش این سریال جلوگیری شد.

فتاحی با اشاره به اینکه هشت سال است که دولت روحانی با صدا و سیما مقابله میکند بیان داشت: صدا و سیما مرتکب کار غیر قانونی نشده و انتظار مردم این است که حقایق را به مردم بگویند.

وی در ادامه گفت: این سریال بر اساس واقعیت بود و گوشه ای از زحمات سربازان آقا امام زمان (عج) و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری را نشان می دهد که جای تقدیر و تشکر هم دارد.

فتاحی در پایان  با تاکید بر اینکه قطع  بودجه صدا و سیما توسط رئیس جمهور کاری کاملا غیر قانونی است خاطر نشان کرد: تصمیم روحانی برای قطع بودجه کار کاملا " بچه گانه است و نمایندگان مجلس ما باید ورود پیدا کرده و اجازه ندهند دولت بخواهد دست به همچین اقدامی بزند.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۱:۵۳

30 Dec 2019