۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۴۲۴۳۰
امام جمعه لردگان:

توهين ها به شوراي نگهبان همسويي با استکبار است

امام جمعه لردگان گفت: کليدي ترين نهاد مسئول در نگهبان ارزش‌ها نهاد شوراي نگهبان است و بنابر قول امام خميني (ره): شوراي نگهبان و اين نهاد مقدس باعث شده است که مشروطه ها تکرار نشود به شوراي نگهبان ضامن جمهوريت نظام و حافظ قانون اساسي است.
توهين ها به شوراي نگهبان همسويي با استکبار است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمين سيد مهدي تاج زاد امام جمعه شهرستان لردگان ضمن رعايت تقواي الهي از قول امام علي عليه السلام گفت: در دنيا نگهبان انسانها در مقابل گناه ها تقوا است و در آخر تقوا مايه قرب الهي است.

تاج زاد در ادامه گفت: با توجه به دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا عليه السلام سيره عملي آن امام همام را در راه رسيدن به شناخت واقعي امام عليه السلام لازم و کافي دانست و عنوان داشت:  بنابر قول اباصلت که فرمودند: دانشمندي مثل امام‌رضا (ع) نديده‌ام و دشمني مثل مأموم نيز گفت: بالاتر از امام رضا (ع) در اين عالم شخصي وجود ندارد و اين شخصيت وجودي امام رضا عليه السلام است که دوست و دشمن ايشان را مي ستايند و در حد اعلاء معرفي مي‌نمايند.

وي افزود: همچنين ارادتمندان امام رضا عليه السلام و معصومين گذشته نيز امام رضا (ع) را اين چنين معرفي مي نمايند: امام کاظم عليه السلام مي فرمايند: امام رضا (ع) عالم آل محمد و (ص) و سوال کنندگان را به رسيدن پاسخ به ايشان و اين امام معصوم (ع) حواله مي دهد .
 
 خطيب جمعه لردگان در خطبه دوم نماز جمعه لردگان، مردم را به رعايت صرفه جويي در مصرف آب و برق و انرژي موجود و مشکلات عديده در کشور سفارش نمود.

وی همچنين به سالروز قيام مردم در مسجد گوهرشاد در روز عفاف و حجاب اشاره نمودو گفت: حجاب مايه حفظ خانواده و مرز بين مردان و زنان است، حجاب باعث عاقبت به خيري  در دنيا و آخرت آنها است و در همين خصوص مسئولين به خصوص سازمان صدا و سيما را مورد خطاب قرار داد و درخواست نمود در توليدات صدا و سيما رعايت شئونات و حفظ حرمت ها در خصوص عفاف و حجاب مورد توجه قرار گيرد به عکس آن اقدام نگردد.

 وي همچنين به سالروز تاسيس بهزيستي اشاره و از زحمات و تلاش هاي اين سازمان تشکر کرد و از مردم خواست دستگير اين سازمان باشند.
 
تاج زاد همچنين به سالروز تشکيل شوراي نگهبان اشاره کرد به عنوان دانستند: کليدي ترين نهاد مسئول در نگهبان ارزش‌ها نهاد شوراي نگهبان است و بنابر قول امام خميني (ره): شوراي نگهبان و اين نهاد مقدس باعث شده است که مشروطه ها تکرار نشود به شوراي نگهبان ضامن جمهوريت نظان و حافظ  قانون اساسي است .

امام جمعه لردگان هجمه هاي عليه اين شورا را مخالف با اسلام و بازي‌هاي جناحي و سياسي عنوان . اضافه کرد: توهين ها به شوراي نگهبان همسويي با استکبار و غربي‌ها معاند است .

وي گفت: عدم ورود ناخالصي ها در صحنه هاي  انتخاباتي وظيفه اين شوراي مقدس است و عدم ورود اين شورا در انتخابات شوراهاي شهر و روستا را خلأ قانوني دانست و  همه مصائب و مشکلات به وجود آمده را نتيجه عدم ورود اين نهاد مقدس دانست.

انتهاي پيام1026ج /630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۱:۰۱

28 Dec 2019